اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

شورای اسلامی برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهد.

شورای اسلامی برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: مردم شیراز شایستگی آن را دارند که مسئولان همدل و همراه برای توسعه این شهر قدم بردارند.

فرماندار شیراز ابراز داشت: کار شورای شهر نباید محدود به نظارت شهرداری شود بلکه شورا باید در تمام مسائل شهری مدافع حقوق شهروندان باشد.

وی با توجه به اهمیت شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: باید مشکلات و کاستی‌های حوزه حمل و نقل، زیباسازی، امدادرسانی، بازیافت و جمع‌آوری زباله‌ها و غیره با جدیت پی‌گیری شود.

فرماندار شیراز گفت: برای شهر شیراز مناسب نیست که با این همه آوازه، گل و گیاه خود را از شهرهای دیگر وارد کند و شورای شهر باید در این راستا چاره‌ای بیاندیشد.

وی همچنین از شورای شهر خواست در سال جدید با برنامه‌ریزی دقیق وظایف محوله را دنبال کند و حتی برنامه‌های خود را به اطلاع شهروندان برساند.

به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور فرماندار و معاونان وی و مدیرکل دفتر شهری و امور شوراها برگزار شد، اعضای آخرین هیئت رئیسه شورای شهر شیراز انتخاب شدند که در این راستا علی زحمتکش با 9 رای به عنوان رئیس شورا، شبیر زارع خفری با 9 رای به عنوان نایب رئیس و مظفر مختاری نیز با 9 رای به عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب شدند.

در ادامه این رای‌گیری نیز احمدرضا نقیب‌زاده و معصومه زارع  به عنوان منشیان اول و دوم شورای شهر شیراز با 9 و هفت رای انتخاب شدند.

این انتخابات در حالی صورت گرفت که طی هفته گذشته دو مرتبه بحث انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا مطرح شد که هر دو بار، سه نفر از اعضای شورای شهر با مخالفت نسبت به زمان برگزاری این انتخابات صحن علنی شورا را ترک کردند اما در این جلسه انتخابات شورای شهر شیراز با اکثریت آرا در 12 دقیقه انجام شد به طوری که فرماندار شهرستان شیراز گفت: انتخاباتی که در 12 دقیقه به نتیجه رسید چرا یک هفته معطل مانده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول