اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارتقا‌ و جدایی از اداره آب و فاضلاب روستایی

آب مادوان، چیتاب و پاتاوه شهری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ارتقا و جدایی از آب و فاضلاب روستایی، آب مناطق مادوان، چیتاب و پاتاوه شهری می‌شود.

آب مادوان، چیتاب و پاتاوه شهری می‌شود

علی‌جان صادق‌پور امروز در حاشیه افتتاح آب و فاضلاب شهری مادوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از تحول مدیریت آب دو شهر چیتاب و پاتاوه و الحاق به حوزه آبفای شهری بویراحمد خبر داد و بیان کرد: با توجه به توسعه بعضی از روستاها و افزایش جمعیت شهری، از این پس ارائه خدمات آب و فاضلاب شهرهای مذکور بر اساس قانون و اساسنامه شرکت آب و فاضلاب شهری به عهده این شرکت است.

وی افزود: طبق اساسنامه تحول در این دو منطقه انجام گرفته و شرکت آب و فاضلاب شهری از هم‌اکنون خدمات‌رسانی به مشترکین در این شهرها را آغاز کرده است.

صادق‌پور افزود: خدمات‌رسانی دو شهر مورد نظر با طرح مطالعات انجام پذیرفته و جهت تسریع در تأمین و توزیع آب شرب این شهروندان، عملیات مطالعاتی احداث دو مخزن ذخیره آب در شهرهای چیتاب و پاتاوه آغاز و نحوه اجرائی شدن آن‌ها در دست اقدام است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجموع تعداد مشترکین مشمول خدمات آبفای شهری در این شهرها و روستاهای اطراف هزار و 128 مشترک بوده که از این تعداد 462 مشترک در شهر چیتاب و 666 مشترک نیز در شهر پاتاوه قرار دارند.

این مقام مسئول در آب و فاضلاب استان با تأکید بر جدیت و محقق شدن هر چه سریع‌تر خدمات‌رسانی بهینه و به روزرسانی در این شهرها ابراز داشت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب شهری مادوان تشکیل و مراسم افتتاح آن شرکت نیز انجام گرفته است.

صادق‌پور ابراز امیدواری کرد که در اسرع وقت مشترکین در شهرهای مادوان، چیتاب و پاتاوه از خدمات ارزنده این شرکت بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول