اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چمران امروز در جلسه شورای شهر تاکید کرد

ارائه لایحه‌ای مبتنی بر تولید ملی از سوی شهرداری طی دو هفته

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران در تهیه لایحه‌ای مبتنی بر شعار امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه انسانی طی 15 اقدام و به شورای شهر ارائه کند.

ارائه لایحه‌ای مبتنی بر تولید ملی از سوی شهرداری طی دو هفته

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس مهدی چمران در چهارصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطقی خارج از دستور اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته شورای شهر که در باغ موزه دفاع مقدس تشکیل شد اشاره کردم و گفتم که باید برای این موضوع برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و سازمان زیباسازی که امر تبلیغات را برعهده دارند و سایر قسمت‌های مرتبط شهرداری در تهیه لایحه‌ای براین اساس تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه تهیه این لایحه نباید از 15 روز دیرتر شود، تصریح کرد: در قالب این لایحه شهرداری باید در وهله اول حمایت خود را از تولید داخلی و خرید محصولات داخلی اعلام کند و به بحث تبلیغات و فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالاهای داخلی توجه کند. البته روی سخنم با وزارت ارشاد نیز هست چرا که متون تابلوهای تبلیغات را تایید می‌کند بنابراین باید هماهنگی با شهرداری وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: بحث طرح ملی باید در آن لایحه وجود داشته باشد چرا که تولید ملی باید در نهایت به طرح ملی بینجامد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول