اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگراه از آبپخش می‌گذرد

مسیر جدید برای بزرگراه برازجان به گناوه تعیین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مسیر جدید برای بزرگراه برازجان به گناوه تعیین می‌شود.

مسیر جدید برای بزرگراه برازجان به گناوه تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در بازدید از راه‌های دشتستان با اشاره به روند اجرایی بزرگراه برازجان به گناوه و تعیین مسیر اجرایی این طرح اظهار داشت: اجرای این بزرگراه از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی در استان است که در چند قطعه تعریف شده و اجرایی می‌شود.

وی افزود: این بزرگراه در واقع از اهرم به برازجان و از برازجان به گناوه و دیلم اجرایی می‌شود و بیش از 200 کیلومتر طول دارد و قطعه برازجان به گناوه از قطعات مهم و استرانژیک این بزرگراه است که بیش از 80 کیلومتر طول دارد و هم‌اکنون چند کیلومتر از این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به عبور این بزرگراه از شهر آبپخش خاطر نشان کرد: قرار بر این بود که این بزرگراه به صورت کمربندی از آبپخش عبور کند که این امر با اعتراض مردم آبپخش و شورای اسلامی این شهر روبه‌رو شد و هم‌اکنون مقرر شده که با اعلام شورای اسلامی شهر آبپخش و همچنین با تایید شورای تامین دشتستان مسیر بزرگراه تغییر کند و از شهر آبپخش عبور کند.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: عبور بزرگراه در میان شهر آبپخش به ضرر مردم این شهر خواهد بود و مانع از رشد و توسعه شهری آن می‌شود و بدون تردید با احداث بزرگراه در مسیر جدید می‌توان چشم‌انداز بسیار خوبی برای شهر آبپخش متصور شد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی لازم برای عبور بزرگراه از بیرون شهر آبپخش انجام شده بود و هم‌اکنون با مذاکرات با نمایندگان مردم آبپخش، پروژه قبلی متوقف می‌شود و مسیر بزرگراه را به سمت آبپخش منتقل می‌کنیم که البته تبعات این اقدام را شورای اسلامی آبپخش پذیرفته و کتبا نیز اعلام خواهد کرد.

صفایی‌بوشهری افزود: در تمام تصمیم‌گیری‌ها به نظر و رأی مردم اهمیت زیادی می‌دهیم و بدون تردید در اجرای این طرح نیز به منظور احترام به مردم آبپخش، اقدام به عبور بزرگراه از این شهر خواهیم کرد.

وی گفت: با تمام وجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول