اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نرجه:

اصلاح ورودی بزرگراه حادثه‌خیز نرجه خواسته مردم است

خبرگزاری فارس: شهردار نرجه گفت: مردم این شهر از حادثه‌خیز بودن ورودی بزرگراه این شهر نگران‌اند و خواستار اصلاح آن هستند.

اصلاح ورودی بزرگراه حادثه‌خیز نرجه خواسته مردم است

عین‌الله طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مردم شهر نرجه به دلیل حادثه‌خیز بودن ورودی بزرگراه این شهر خواستار اصلاح ورودی این بزرگراه هستند تا با این اصلاح از حوادث حادثه‌خیز در این بزرگراه جلوگیری شود.

 

* پارک محلی نرجه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد از احداث پروژه پارک محلی نرجه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: تا پایان سال جاری 30 درصد دیگر این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

طاهری افزود: در سال جاری پارک محلی شهر نرجه به مساحت دو هکتار با امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی احداث می‌شود تا مردم این شهر از امکانات آن استفاده بهینه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این پروژه در سال گذشته کلنگ‌زنی شده است، اظهار کرد: در ابتدای سال جاری عملیات اجرایی این پارک از جمله کف‌سازی و زیرسازی آن آغاز شده است.

طاهری احداث پارک محلی با همه امکانات ورزشی، المان شهری و نصب تندیس با اعتبار یک میلیارد تومان را از پروژ‌ه‌های سال جاری عنوان و بیان کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی با اعتبار 400 میلیون تومان از پروژه‌های دیگر سال جاری است.

 

* ترویج کتاب‌خوانی با احداث کتابخانه

این مقام مسئول با بیان اینکه کمبود کتابخانه عمومی یکی از مشکلات این شهر است، گفت: با احداث کتابخانه عمومی در این شهر می‌توان ترویج کتاب و کتابخوانی را در این شهر افزایش داد.

شهردار نرجه با بیان اینکه اعتبار سال جاری برای پروژه‌های اجرایی شهرداری 500 میلیون تومان است، افزود: از این اعتبار 60 درصد برای پروژه‌های عمرانی و 40 درصد دیگر برای پروژه‌های جاری هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: ساماندهی آرامستان، درختکاری، اصلاح کانال و نصب آلاچیق و آسفالت معابر عمومی از جمله پروژه‌های سال گذشته است.

طاهری با بیان اینکه امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب نام‌گذاری شده است، افزود: با تحقق اهداف این راهبرد، بسیاری از مشکلات اقتصادی در جامعه برطرف و اقتصاد کشور رونق و شکوفا می‌شود.

وی در پایان از مسئولان استانی خواست تا برای حل مشکلات مردم از این شهر بازدید کنند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول