اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

توسعه فضای شهری بابل قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر بابل تاکنون موفق عمل نکردند، گفت: فضای شهری بابل آنچنان که باید در شان مردم باشد، توسعه نیافته است.

توسعه فضای شهری بابل قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: در بسیاری از شهرهای کشور که توسعه و پیشرفت حاصل شده، اعضای شورای شهر نقش بسزایی ایفا کرده، اما اعضای شورای شهر بابل هر کدام چندشغله هستند و سرگرم کار دیگری هستند.

وی افزود: اعضای شورای شهر بابل رسیدگی به امور شهری و توسعه فضای شهر را به عنوان کار جانبی در نظر گرفته که این امر یکی از دلایل عقب‌ماندگی توسعه شهر بابل است.

روحانی بیان داشت: انتظار داریم آقایان شورای شهر حضور جانبی خود را کم کنند و بیشتر به مسئله شهر بپردازند چرا که توسعه این شهر اسفناک و در شان مردم بابل نیست.

امام جمعه بابل در ادامه به سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: اندیشه‌های شهید مطهری به یکی از تئوریسین‌های انقلاب اسلامی باید مورد توجه جامعه دانشگاهی و حوزوی قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اندیشه شهید مطهری و کتاب‌های وی مورد توجه امام راحل بوده از این آثار به عنوان آثار ماندگار یاد کرد و افزود: باید از این آثار ارزشمند به نحو شایسته‌‌ای استفاده شود.

روحانی با تقدیر از برخی از مراکز فرهنگی و پایگاه‌های بسیج بابل متذکر شد:‌ برخی از مراکز فرهنگی و پایگاه‌های بسیج با تشکیل کلاس‌هایی با عنوان سیری در کتاب‌های شهید مطهری نقش بسزایی در معرفی این چهره علمی و بیداری جوانان ایفا کردند.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ایام فاطمیه اذعان داشت: هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزدارای با تجمع یک بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند تا زمانی که قلوب مردم از عشق ائمه می‌تپد و انتظار و آرزوی فرج امام زمان در قلوب مردم است هیچ تهدیدی تاثیرگذار نیست و همه توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول