اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان:

خدمات و جایگاه شورای اسلامی شهر برای شهروندان بازگو شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر اصفهان درخواست کرد به جای تعریف و تمجید از شورای شهر به خدمات و جایگاه شورای اسلامی پرداخته شود.

خدمات و جایگاه شورای اسلامی شهر برای شهروندان بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی امروز در سومین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه 9 اردیبهشت روز شوراها است، افزود: از آنجایی که شورا را به عنوان یک نهاد خدماتی برای حل مشکلات شهری مردم می‌دانیم باید خدمات شورای اسلامی شهر برای شهروندان بازگو شود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر نیاز به همراهی و همگامی مردم دارد و برای رسیدن به این بستر و مناسب فرهنگی و اجتماعی باید خدمات شورای اسلامی شهر و نیز جایگاه آن به شهروندان تفهیم شود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر برخی از جراید منصوب به شهرداری به تعریف و تمجید از شورا می‌پردازند.

وی ادامه داد: درخواست می‌شود به جای تعریف از شورا خدمات شورا در حوزه‌های مختلف بیان شود.

نصراصفهانی بیان داشت: رسانه‌های شهر اصفهان نیز در آستانه سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر اصفهان به بیان خدمات شورای اسلامی شهر بپردازند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول