اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اختیارات شورای شهر به اندازه برآورده کردن تمام انتظارات مردم نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظارت مردم از شورا‌ها در حد شورای شهر و نه در حد شورای شهرداری است، اما اختیارات مجموعه شورای شهر به اندازه برآورده کردن تمام انتظارات مردم نیست.

اختیارات شورای شهر به اندازه برآورده کردن تمام انتظارات مردم نیست

مصطفی بهبهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه نهم اردیبهشت به عنوان روز ملی شورا‌ها نام‌گذاری شده، اظهار داشت: مجموعه شورای شهر اصفهان در طول فعالیت خود اقدامات و مصوبه‌های مناسبی را برای شهر اصفهان داشته و این مجموعه به صورت نسبی از عهده وظایف و مسئولیت‌های خود برآمده است.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که براساس قانون اداره امور محلی در حیطه وظایف شورا‌ها قرار دارد، اضافه کرد: در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باید اختیارات گسترده‌تری به شورا‌ها واگذار شود و شورا‌ها به مفهوم واقعی باید از مسئولیت‌ها و حیطه وظایف بیش‌تری برخوردار باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انتظارت مردم از شورا‌ها در حد شورای شهر و نه در حد شورای شهرداری است، اما اختیارات مجموعه شورای شهر به اندازه برآورده کردن تمام انتظارات مردم نیست.

وی تأکید کرد: شورا‌ها در حال حاضر شورا‌های شهرداری هستند و اختیارات شورا‌ها در چارچوب شهرداری‌ها است.

بهبهانی با اشاره به اقدامات شاخص شورای شهر اصفهان طی این دوره از فعالیت خود افزود: پی‌گیری طرح تفضیلی شهر، پروژه‌های امام خمینی(ره)، امام علی(ع)، مرکز همایش‌های بین‌المللی، تکمیل رینگ سوم شهر اصفهان، روان‌سازی رینگ دوم از مهم‌ترین پروژه‌های مجموعه شورای شهر اصفهان به شمار می‌رود.

این مسئول بیان داشت: توجه به مباحث سیما و منظر شهر، مناسب‌سازی فضا‌های شهری، توجه به خانه‌های تاریخی و بافت محروم و فرسوده شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شورای شهر اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در دو سال گذشته برنامه پنج ساله اصفهان مورد تصویب قرار گرفت، اذعان داشت: تمام فعالیت‌ها در چارچوب این برنامه اولویت‌بندی شده است و مباحث محیط زیست و ارتقای کیفیت محیط زیست در اولویت نخست این برنامه قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول