اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع):

فراگیری علوم پیامبر در سپاه همواره مورد توجه بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: فراگیری علوم پیامبر و آل پیامبر در سپاه از دوران امام خمینی(ره) همواره مورد توجه بوده است.

فراگیری علوم پیامبر در سپاه همواره مورد توجه بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری امشب در دیدار فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، مدیران سپاه استان با آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته آینده به مناسبت شهادت استاد مطهری، هفته تربیت و آموزش‌های سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: فراگیری علوم پیامبر اکرم(ص) و آل پیامبر در قالب عقیدتی و سیاسی در مجموعه سپاه یکی از بخش‌های مهم بوده که امام خمینی(ره) در سپاه به این بخش توجه ویژه‌ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) یادآور شد: مربیان، معلمان و روحانیت کارهای فراوانی در زمینه آموزش‌های عقیدتی و سیاسی سپاه انجام دادند و کسانی که در این راستا گام برمی‌دارند متوسل به این امر هستند که از فرامین مراجع عظام بهره بگیرند تا در ماموریت خود این فرامین و رهنمودها را به کار بگیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول