اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

3 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی هنوز جذب نشده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: 3 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی هنوز از سوی دستگاه‌های استان جذب نشده است.

3 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی هنوز جذب نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان، اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی در خزانه و حساب ادارات این استان وجود دارد که تاکنون جذب نشده است.

وی در ادامه به جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دستگاه‌هایی که ظرف یک ماه آینده روند جذب اعتبارات عمرانی خود را بهبود نبخشند، اعتبارات آنها جابه‌جا و به دستگاه‌های فعال در این زمینه منتقل می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی خطاب به معاون امور عمرانی استانداری گفت: ظرف 24 ساعت آینده به این دستگاه‌ها اخطارهای لازم داده شود.

وی گفت: 30 دستگاه از دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی ضعیف عمل کرده‌اند و در این راستا جذب اعتبارات آنها کم‌تر از 30 درصد بوده است.

صلاحی با بیان اینکه سال گذشته جذب اعتبارات عمرانی استان 99.95 درصد بود، افزود: امسال هم باید با تلاش و همت مدیران دستگاه‌های اجرایی این رقم محقق شود، البته در طرح‌های عمرانی ما هر سال دچار مشکل مالی و کمبود اعتبار بودیم اما امسال نیازمند همت مسئولان اجرایی در جذب اعتبارات هستیم.

هفته معلم مدیران بدون هیچ استثنا تدریس ‌کنند

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره بزرگداشت هفته معلم گفت: سال گذشته 270 نفر از مدیران استان با حضور در کلاس‌های درس ساعتی را تدریس کردند که در این راستا امسال باید بدون هیچ استثنا تمام مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و معاونان آنها با حضور در مدارس، ساعتی را تدریس کنند.

وی با تأکید بر تسریع روند هوشمندسازی مدارس افزود: به این منظور تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان اعتباری را از بودجه مجموعه خود به این امر اختصاص دهند.

استاندار خراسان‌رضوی در ارتباط با تجلیل و قدردانی از مقام معلمان گفت: مسئولان آموزش و پرورش استان سه هیئت هشت نفره شامل مدیر، ناظم، معلم نمونه و سایر فعالان در مدارس را انتخاب کنند تا در قالب سه سفر به عتبات‌عالیات، قم و شیراز اعزام شوند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول