اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور افزایش دسترسی دانش‌آموزان به کتاب صورت گرفت

تجهیز کتابخانه‌های محلی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: کتابخانه‌های محلی سرای محلات به منظور افزایش دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های کمک آموزشی از سوی شهرداری منطقه 20 تجهیز شد.

تجهیز کتابخانه‌های محلی جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 اظهار داشت:‌ به منظور افزایش دسترسی محلی دانش‌آموزان، هشت هزار جلد کتاب کمک آموزشی به کتابخانه محلی سرای محلات منطقه 20 اهدا شد.

حبیب‌اله غفوری با اشاره به اهمیت تجهیز سرای محلات به منظور افزایش حضور اجتماعی شهروندان در این مکان‌ها، گفت:‌ در همین ارتباط به هر سرای محله 100 عنوان کتاب کمک آموزشی اهدا شد.

وی فعالیت مدیران محلات را در راستای محله محوری مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: دوره آموزشی اثر بخشی سازمانی و تقویت آن به منظور توانمندسازی مدیران در سرای محله شهادت برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان با اشاره به فعالیت پژوهشگران محلات نیز عنوان کرد: تدوین نیم‌رخ محلات و تشکیل جلسات هم اندیشی با گروه‌های اثر گذار محلی از جمله اقداماتی بوده است که در سال گذشته پژوهشگران محله انجام داده‌اند و در سال جاری فعالیت آنان در قالب خانه‌های پژوهش ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول