اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آمادگی بیش‌تر ورزشکاران در پارالمپیک لندن

2 بانوی خراسانی به اردوی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دو ورزشکار بانو از خراسان‌رضوی به پنجمین دوره اردوی آمادگی تیم‌ ملی تیر و کمان جانبازان و معلولان در تهران به منظور آمادگی بیش‌تر ورزشکاران در پارالمپیک لندن 2012 دعوت شدند.

2 بانوی خراسانی به اردوی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولان دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، راضیه شیرمحمدی و زهرا جوانمرد دو نماینده خراسان‌رضوی حاضر در این اردو در کنار ورزشکاران کرمانی دعوت شده به این اردو، زیر نظر حجت‌الله واعظی، سرمربی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولان به تمرین خواهند پرداخت.

راضیه شیرمحمدی، بازیکن ملی‌پوش خراسانی دعوت شده به این اردوی 9 روزه، گفت: تمرینات این اردو به صورت فشرده صبح و عصر در زمین چمن مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مسابقات پارالمپیک، ورزشکاران رشته تیر و کمان باید در مسافت 70 متر به حد نصاب رکورد 360 امتیاز دست یابند، ادامه داد: آخرین رکورد ثبت شده من در مسابقات 320 امتیاز است و تمام تلاشم این است که به آخرین رکورد ثبت شده این مسابقات نزدیک شوم.

وی ورزشکاران کشورهای کره‌جنوبی، چین و ژاپن را رقبای خود در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن عنوان کرد.

شیرمحمدی با اشاره به هزینه‌های سنگین این رشته ورزشی، اظهار کرد: حمایت مالی از ورزشکاران تیر و کمان جانبازان و معلولان امری ضروری است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول