اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصغر شرفی:

عدالت در فوتبال ایران جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه با اشاره به اینکه عدالت در فوتبال ایران جایگاهی ندارد، گفت: در سه بازی آخر با تمام توان به مصاف حریفان می‌رویم.

عدالت در فوتبال ایران جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر شرفی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مس سرچشمه با مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز از تمام خبرنگارانی که در این مدت در کنار تیم بودند و ما را تنها نگذاشتند، تشکر می‌کنم و من نیز همواره به احترام شما در همه جلسات خبری حاضر بوده‌ام.

وی گفت: بازی فردا برای ما فوق‌العاده مهم است و با توجه به اینکه بسیاری از تیم‌ها نمایندگانی به کرمان می‌فرستند تا از نزدیک بر این دیدار نظارت داشته باشند، شرایط عادی نیست و مانند بازی‌های قبل نمی‌توانم به خیلی از جوانان تیم بازی دهم، زیرا باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.

شرفی خاطر‌ نشان کرد: ما در سه بازی آخر با جنگ و غرور بازی می‌کنیم، زیرا می‌خواهیم از آبرو و حیثیت ورزشی خودمان دفاع کنیم و این دلیل خوبی است تا نسبت به بازی‌های پایانی لیگ بی‌تفاوت نباشیم.

وی در مورد صحبت‌های مدیر‌عامل فجر سپاسی که در اظهاراتی بحث تبانی تیم‌های کرمانی را مطرح کرده بود، افزود: تاریخ مصرف اینگونه صحبت‌ها گذشته است، مدیر‌عامل فجر خواسته تا با این صحبت به نوعی بازیکنان ما را تحریک کند، اما این افراد باید بدانند که مس سرچشمه تا آخرین لحظه با غیرت جلوی تمام حریفان به میدان می‌رود.

شرفی عنوان کرد: در فوتبال ما عدالت وجود ندارد و اگر اینگونه بود باید پنج تیم که شرایط مساوی را دارند در اختیار مربیان ایرانی بگذارند و یکی از آنها من باشم، آن وقت ثابت کنم که در این فوتبال فرق بین مربی و مربا چیست.

وی در مورد عدم حضور مربیان بالای 65 سال که پیش از این از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال مطرح شده بود، گفت: کسانی که اینگونه صحبت‌ها را مطرح کردند در کودکستان هم فوتبال بازی نکرده‌اند و فوتبال را نمی‌فهمند و هر وقت یاد این صحبت می‌افتم، خنده‌ام می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول