اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد

ارتقای 11 دانشکده دانشگاه شاهرود به 16 دانشکده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از ارتقای 11 دانشکده دانشگاه شاهرود به 16 دانشکده با مصوبه دور سوم سفر هیئت دولت خبر داد.

ارتقای 11 دانشکده دانشگاه شاهرود به 16 دانشکده

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی مرادزاده ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار سمنان، ضمن تشکر از حمایت‏های ویژه استاندار سمنان از دانشگاه‏ها به ویژه دانشگاه صنعتی شاهرود، گزارش مبسوطی از اهم اقدامات و عملکرد این دانشگاه در سال گذشته و سال‏های 84 تاکنون و نیز مصوبات سفرهای هیئت دولت ارائه کرد.

وی گفت: با مصوبه دور سوم سفر هیئت دولت و تصویب هیئت امنای دانشگاه صنعتی شاهرود، 11 دانشکده فعلی دانشگاه صنعتی شاهرود به 16 دانشکده ارتقاء پیدا می‏کند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در گزارشی به بیان مقایسه‏ای دستاوردهای این دانشگاه از سال 84 تاکنون پرداخت و گفت: در حال حاضر، 11 هزار و 700 دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‏ارشد و دکترا در 117 رشته گرایش در این دانشگاه تحصیل می‏کنند.

مرادزاده بیان کرد: از این تعداد، 70 درصد دانشجویان روزانه و بقیه نوبت دوم هستند.

در این نشست که با حضور مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود و جمعی از مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار اجتماعات کوثر این دانشگاه برگزار شد، تعدادی از اعضای هیئت علمی نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‏های خود پرداختند.

استاندار سمنان در بازدیدی چند ساعته از پروژه‏ها و طرح‏های عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود در پردیس مهندسی و فناوری‏های نوین، کلنگ احداث مسجد این پردیس را به زمین زد و پروژه 16 واحد سازمانی اساتید دانشگاه را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول