اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

تصویب هزار و 245 لایحه شهرداری قم در شورا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در سال گذشته هزار و 245 لایحه شهرداری در این شورا به تصویب رسیده است.

تصویب هزار و 245 لایحه شهرداری قم در شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک ساله شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در سال گذشته 126 جلسه رسمی برگزار کرد که از این تعداد 40 جلسه عادی و 76 جلسه به صورت فوق‌العاده برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 211 جلسه کمیسیون‌های شورا برگزار شده و 7 هزار و 44 نامه وارد شورای اسلامی شهر شده که از این تعداد 6 هزار و 355 مورد بررسی و پاسخ آنها ارائه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به ارسال 801 نامه از شورا به ادارات و نهادهای مختلف استان اظهار کرد: در سال گذشته از شهرداری قم هزار و 827 فقره نامه وارد شورای اسلامی شهر شده و در مجموع هزار و 246 لایحه به تصویب شورا رسیده است.

حجت‌الاسلام آتش‌زر تصریح کرد: در مدت یاد شده هزار و 581 فقره نامه به شهرداری ارسال شده است.

وی با ابراز خرسندی از تسریع در ارسال پاسخ نامه‌ها از سوی شهرداری گفت: مدیران شهرداری در همه کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر حضور فعالی دارند و اعضای شورای اسلامی شهر نیز همانند مدیران شهرداری در همه عرصه‌ها مشارکت فعالی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم رسیدگی به مناطق محروم را از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر عنوان کرد و گفت: بازسازی بافت‌های فرسوده، ایجاد قبرستان جدید، پارکینگ‌سازی و... از اولویت‌های دیگر شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول