اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/

کتاب اطلس غزوات پیامبر اکرم(ص) رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه از رونمایی کتاب اطلس غزوات پیامبر اکرم(ص) در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

کتاب اطلس غزوات پیامبر اکرم(ص) رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به چاپ کتاب اطلس غزوات رسول اکرم(ص) اظهار کرد: این کتاب درباره جنگ‌هایی بوده که پیامبر اکرم (ص) خود عهده‌دار فرماندهی آنها بوده یا فرماندهی آنها را به شخص دیگری محول کردند.

وی ادامه داد: تاریخ‌شناسان و مخاطبان دارای رویکرد تحلیلی می‌توانند از این کتاب‌ استفاده کنند و این کتاب در زمینه تدوین فیلم‌نامه و تولیدات فیلم نیز مفید خواهد بود.

رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه با اشاره به هدف تدوین کتاب اطلس جنگ‌های پیامبر گفت: با توجه به اهمیت جنگ‌های پیامبر اکرم (ص) کتابی مجزا به این موضوع اختصاص داده‌ شد.

وی خاطر نشان کرد: کتاب اطلس جنگ‌های پیامبر اکرم (ص) موقعیت جنگ‌های رسول اکرم (ص) را مشخص می‌کند و موقعیت‌های جغرافیایی جنگ‌ها و شهدا نیز به وسیله عکس‌های ماهواره‌ای در این کتاب مشخص شده است.

بنایی خاطر نشان کرد: کتاب‌های پراکنده تاریخی در حوزه جنگ‌های پیامبر اکرم (ص) موجود است، ولی این کتاب اطلاعات جنگ‌های نبی مکرم اسلام (ص) را به صورت منسجم و منظم در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

وی گفت: اطلاعات تاریخی در این کتاب با دیدگاه‌های شیعی منطبق شده و مباحث تاریخی مطرح شده در این کتاب همراه با موقعیت‌های جغرافیایی در قالب نقشه‌ها و تصاویر ارائه می‌شود.

رئیس مؤسسه اطلس تاریخ شیعه از چاپ کتاب غزوات پیامبر اکرم(ص) خبر داد و افزود: این کتاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب 750 صفحه رونمایی می‌شود.

وی یادآور شد: اطلس تاریخ اسلام و شهدای عصر پیامبر از جمله آثاری بوده که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول