اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

استاد مطهری در همه دوران چراغ هدایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: استاد مطهری در همه دوران چراغ هدایت است.

استاد مطهری در همه دوران چراغ هدایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم شهرستان بابل اظهار داشت: اصل و اساس نظام مقدس اسلامی بر پایه اندیشه الهی و دینی است.

وی تصریح کرد: استاد فرزانه‌ای چون امام راحل به واسطه علم و دانش خود توانست به ارزش والای مطهری پی برده و مطهری را گنج پنهانی نامیدند که بعد از او آثارش انسان را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

مهدوی بیان داشت: گرچه باید هر روز، روز تجلیل از معلم باشد، ولی هفته معلم فرصتی است تا با انگیزه و نشاط بیشتری برای آیندگان برنامه‌ای ترسیم شود تا بیاموزند ارزش یک معلم در اسلام در چه جایگاهی قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: جایگاه ما امروز به واسطه خدمات اساتید و علمای گذشتگان ما بوده است. وظیفه ما سپاسگزاری از خدمات آنها است گرچه مانند فرزندی هستیم که قادر به تشکر از والدین خود نیست.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه باید مراسم تجلیل از معلمان بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل انجام گیرد، بیان داشت: همه شهرداران، بخشداران، شوراها و دهیاران باید در این امر مشارکت کنند.

مهدوی با اشاره به اهمیت ایام فاطمیه تصریح کرد: فاطمه (س) معلم فرزانه‌ای بود که در بخش‌های مختلف برنامه راهبردی برای پیروان خود تدوین کرد، لذا همه هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های اجرایی باید بسیار قوی عمل کنند و برنامه منسجم و مدونی برای کار خود داشته تا این مناسبت همانند مناسبت‌های رسمی دیگر به نحو احسن برگزار شود.

وی اذعان داشت: به همت بالا نیاز داریم تا بشود از امکانات موجود شهرستان کارهای بزرگی انجام داد تا به وظیفه خود در قبال اساتید علم و دانش عمل کنیم.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه هر اقدام برجسته‌ای که در این باره انجام گیرد برای ما به منزله گنج است، متذکر شد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌توان گفت معلمان نیز مصداق این شعار مقام رهبری هستند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول