اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذرماه انجام می‌شود

راه‌اندازی ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور هفتکل

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور هفتکل گفت: ساختمان اداری آموزشی این دانشگاه تا پایان آذر ماه سال‌‌جاری ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

راه‌اندازی ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور هفتکل

هدایت‌‌الله آقنوت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: این ساختمان با زیر بنایی بالغ بر یکهزار و 800 متر مربع در سه طبقه در ضلع شمالی دانشگاه ساخته می‌شود.

وی افزود: این ساختمان شامل 12 کلاس درس است که با راه‌اندازی آن امیدواریم تا حدود زیادی مشکلات کمبود فضای آموزشی این مرکز دانشگاهی برطرف شود.

آقنوت در ادامه به راه‌اندازی چند آزمایشگاه و کارگاه جدید در این ساختمان اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از این ساختمان اداری آموزشی باعث راه‌اندازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های علمی مورد نیاز دانشجویان رشته‌های مختلف خواهد شد که بی شک رضایت دانشجویان و جویندگان علم منطقه و شکوفایی استعدادهای آنان را در پی خواهد داشت.

وی با قدردانی از مسئولان دانشگاه پیام نور کشور و استان به خاطر تخصیص اعتبارات ساخت و تجهیز این ساختمان افزود: امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به امر آموزش عالی در این شهر نفت خیز و محروم داشته باشند و زمینه را برای تجهیز هر چه بهتر دانشگاه پیام نور که تنها دانشگاه این شهرستان است، فراهم سازند.

سرپرست دانشگاه پیام نور هفتکل در خصوص اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه نیز گفت: برای ساخت و راه‌اندازی ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی مدت اجرای این پروژه را یک سال عنوان کرد و گفت: با توجه به سرعت عمل این پروژه امیدواریم بر اساس قرار داد منعقد شده این پروژه، تا پایان آذر ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

آقنوت در ادامه به نصب سر در ورودی دانشگاه پیام نور هفتکل اشاره کرد و گفت: نصب سر در ورودی دانشگاه به همراه حصارکشی اطراف دانشگاه به مناقصه گذاشته و پیمانکار آن نیز مشخص شد که پس از انجام تشریفات و طی مراحل قانونی  عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی پیش‌بینی کرد نصب سر در و حصارکشی دانشگاه پیام نور هفتگل سه ماه به طول بینجامد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول