اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعیین تکلیف یک نماینده در دور دوم

تبلیغات دو کاندیدای اردبیل در دور دوم آغاز شد

خبرگزاری فارس: برای تعیین تکلیف نماینده سوم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر نمین و سرعین تبلیغات دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم آغاز شد.

تبلیغات دو کاندیدای اردبیل در دور دوم آغاز شد

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در اردبیل تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم به صورت رسمی از امروز آغاز شد و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفته آینده چهاردهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

داور نظرعلیان با بیان اینکه هر دو کاندیدا در مهلت یک هفته‌ای باید به بیان توانمندی‌ها و ارائه برنامه‌های خود بپردازند، افزود: هرگونه تخریب و بیان سخنرانی‌های اهانت‌آمیز و تفرقه افکنانه از سوی هر دو نامزد مرحله دوم ممنوع شده و در این مورد تذکرات لازم  به هر دو کاندیدا و روسای ستادهای آنها داده شده است.

وی ابهت انتخابات در نظام اسلامی را نیز مرهون همین حفظ حرمت‌ها و پرهیز از اعمال مخرب گونه رایج در نظام‌های دموکراسی غربی اعلام کرد و گفت: وجه تمایز و تفاوت انتخابات نظام اسلامی ما با نظام‌های لائیک و لیبرال در همین موضوع است که باید مقید به اصول و مبانی انسانی و ارزشی دین اسلام باشیم.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل در ادامه به اهمیت مرحله دوم انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: مردم به خوبی می‌فهمند که دشمن در هیچ مقطعی دست از توطئه و فتنه‌گری بر نداشته و در این مرحله از انتخابات نیز تلاش می‌کند از طرق مختلف عظمت انتخابات در ایران و شوکت حضور مردم را خدشه‌دار کند.

این مسئول ادامه داد: 15 اردیبهشت امسال برگ عزت و شرف دیگری بر افتخارات این ملت افزوده می‌شود و دشمنان نظام نیز به خوبی درک خواهند کرد که با این نظام و ملت نمی‌توانند به جنگ و مجادله در بیفتند.

وی کارنامه درخشان ملت ایران را در بیش از 33 حضور واقعی در انتخابات مختلف یادآور شد و افزود: برگ افتخاری که ملت ایران در 12 اسفند سال گذشته خلق کردند به عقب‌نشینی صریح و روشن استکبار از مواضع خود منجر شد به طوری که به نظر می‌رسد انتخابات جمعه آینده نیز این پازل را کامل‌تر کند.

این مسئول طرفداران و هوا خواهان دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم را به حفظ آرامش فرا خواند و گفت: نباید به خاطر مسئولیت و مدیریت چند روزه عده‌ای بخواهند دستاورد‌ها، توانمندی‌ها و آبروی دیگران را به خطر اندازند چرا که در دیدگاه حضرت علی (ع) نیز مسئولیت چند روزه در این دنیا به جیفه‌ای تشبیه شده که ارزش ندارد به خاطر آن حیثیت‌ها و حرمت انسان‌ها خدشه‌دار شود.

وی تصریح کرد: فرمانداری اردبیل در یک برنامه‌ریزی مناسب برای تبلیغات چهره به چهره کاندیداها با مردم سخنرانی‌هایی در مناطق و شهرها و بخش‌های حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در نظر گرفته‌اند تا هر دو کاندیدا بدون دغدغه بتوانند تنها با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود به معرفی و بیان برنامه‌ها بپردازند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول