اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

16.5 کیلومتر از مسیر دالکی به کنارتخته چهارخطه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از چهارخطه شدن 16.5 کیلومتر از محور دالکی به کنارتخته خبر داد.

16.5 کیلومتر از مسیر دالکی به کنارتخته چهارخطه می‌شود

علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: احداث راه و بزرگراه و امنیت بخشیدن به جاده‌های استان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد و در سال جاری به موفقیت بسیار خوبی در این عرصه رسیده‌ایم.

وی افزود: در تمام شهرستان‌های استان بوشهر شاهد احداث بزرگراه هستیم و با تعامل و همکاری مسئولان شهرستان‌ها و با تلاش و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تکمیل طرح‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌ها اهتمام داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 410 کیلومتر بزرگراه در سطح استان بوشهر در دست ساخت است و ان‌شاالله با تکمیل این بزرگراه‌ها حدود یک‌هزار کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر خواهیم داشت.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان از اولویت‌های اداره کل استان است و در سال گذشته بیش از 16 نقطه رفع خطر شد و امسال نیز تعدادی از نقاط خطرساز برطرف می‌شوند.

وی اضافه کرد: نظارت بر جاده‌های استان بویژه در مسیرهای دشوار از ماموریت‌های این اداره کل است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از چهارخطه شدن 16.5 کیلومتر از محور دالکی به کنارتخته خبر داد و گفت: در حال حاضر کارگاه‌های جاده چهار خطه دالکی ـ کنار تخته فعال شده و 7 کیلومتر از 16.5 کیلومتر آن انجام شده و به زودی این طرح به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

صفایی بوشهری بیان کرد: احداث بزرگراه برازجان به گناوه از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و امیدوار هستیم چند قطعه از این بزرگراه در نیمه نخست امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول