اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

تجلیل از 441 معلم برگزیده هرمزگانی در هفته معلم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در هفته معلم، 441 معلم برگزیده شامل هفت نمونه کشوری، 65 برگزیده استانی و مابقی معلمان نمونه‌های مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان تجلیل می‌شوند.

تجلیل از 441 معلم برگزیده هرمزگانی در هفته معلم

احمد آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اعلام اینکه ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم امسال در استان هرمزگان از تنوع بیش‌تری برخوردار است، اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور، برابر روزشمار تدوین شده در قالب آیین‌های مختلف، ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی در تشریح جزییات این برنامه‌ها به برپایی آیین تجلیل از مقام شامخ معلم در سراسر استان با ویژه‌برنامه‌های جذاب و متنوع، غبارروبی مرقد مطهر شهدا و یادواره شهدا، تجلیل از جانبازان و ایثارگران، تجلیل از خانواده‌های موفق فرهنگی، شبی با پیشکسوتان فرهنگی، مسابقه دل‌نوشته‌ها، شعر و خاطره در ستایش معلم و مسابقه ساحل‌نوردی اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: علاوه بر این مدارس مزین به نام شهدا نیز با دعوت از خانواده آن شهید، از مقام شامخ آن شهید تجلیل خواهند کرد، هم‌چنین دعوت و تقدیر از معلمان مبارز دوران انقلاب، انعکاس مصاحبه معلمان نمونه و انجام گفت‌و‌گوهای ویژه خبری با رسانه‌های جمعی از دیگر اقدامات بزرگداشت مقام معلم است که اجرایی خواهد شد.

وی گفت: چاپ تمبر شخصی معلمان نمونه و رونمایی از تابلوی آن در آیین اصلی بزرگداشت مقام معلم در مرکز استان، انجام تبلیغات محیطی و نصب بنر در نقاط اصلی شهرهای استان و معرفی آثار استاد مطهری از دیگر برنامه‌های امسال هفته بزرگداشت مقام معلم در استان هرمزگان است.

آخوندی در بخش انتهایی سخنان خود با اشاره به آیین تجلیل از 441 معلم برگزیده گفت: از این تعداد هفت برگزیده کشوری، 65 برگزیده استانی و مابقی نمونه‌های مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان هستند که با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش استان در نشست اخیر خود خواستار همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری پرشور ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم شد که پیش‌بینی می‌شود در کنار مجموعه آموزش و پرورش، شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و مختلفی نیز از سوی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باشیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول