اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش شهرداری برازجان

هزینه سرویس دانشجویان برازجان 15 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: هزینه سرویس دانشجویان برازجان 15 درصد کاهش یافت.

هزینه سرویس دانشجویان برازجان 15 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دشتستان در برازجان اظهار داشت: در یک‌سال اخیر از تمام توان و ظرفیت موجود در شهرداری برازجان برای افزایش سطح رفاه و آسایش شهروندان بهره‌ جسته‌ایم و این امر رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: این اقدامات عرصه‌های عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و زیباسازی شهر و ... را شامل می‌شود.

حسین‌آبادی در ارتباط با خدمات شهرداری برازجان در عرصه حمل و نقل عمومی ابراز داشت: با توجه به اجرایی شدن طرح مهم هدف‌مندی یارانه‌ها توسط دولت خدمتگزار در سال گذشته شاهد کاهش 10 درصدی هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: افزودن اتوبوس به مسیرهای آزادگان و رزمندگان به خطوط حمل ونقل سازمان اتوبوسرانی شهرداری برازجان از اقدامات مهمی است که صورت پذیرفته است.

این مسئول سهولت رفت‌ و آمد به روستاهای همجوار برازجان را از رویکردهای مهم شهرداری برازجان دانست و اذعان داشت: در این راستا شاهد خریداری و اختصاص 7 دستگاه مینی‌بوس در این مسیرها بوده‌ایم.

شهردار برازجان از کاهش 15 درصدی هزینه سرویس دانشجویان در سال جدید خبر داد و تصریح کرد: با کاهش تعرفه‌های سرویس حمل و نقل، رضایت نسبی دانشجویان تامین شود.

حسین‌آبادی بیان داشت: در آینده نزدیک مسیر روستاهای هلپه‌ای، برمک، تل سرکوب زیرپوشش ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری برازجان قرار خواهند گرفت.

شهردار برازجان تاکید کرد: اقدامات شهرداری در یک سال گذشته بی‌نظیر بوده و از تمام توان برای خدمات‌رسانی به شهروندان برازجانی بهره‌ برده‌ایم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول