اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم:

سوداگران مرگ در جهرم به دام افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سوداگران مرگ در جهرم به دام افتادند

یوسف ملک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم، چندی پیش یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که اقدام به قاچاق این‌گونه مواد از استان‌های شرقی کشور به فارس و خوزستان می‌کردند شناسایی و در تعقیب قرار گرفتند و چندی پیش مشخص شد این افراد قصد دارند تا محموله جدیدی را به استان فارس حمل کنند.

وی افزود: با همکاری عوامل پلیس راه و پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان چند تیم متخصص با شیوه‌های پلیسی محل عبور این محموله را زیر نظر قرار دادند و پس از چند شبانه‌روز کنترل محسوس و غیر محسوس قاچاقچیان که با استفاده از یک خودرو پژو قصد جا به جایی مواد را داشتند در دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ابراز داشت: در عملیات دستگیری اعضای این باند، قاچاقچیان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند اما با تلاش و هوشیاری پلیس دو نفر از آنان دستگیر شدند.

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 136 کیلوگرم تریاک، دو سلاح جنگی، یک کلت کمری و مقداری مهمات جنگی کشف و تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس جهرم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امنیت یک نیاز عمومی و تولید آن نیازمند مشارکت همگان است.

ملک‌زاده ابراز داشت: با رعایت نکات ایمنی، هوشیاری در معاملات خودرو و موتورسیکلت و خرید و فروش در مراکز مجاز خطر سرقت کم می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان وسائط نقلیه باید خودروی خود را حتی برای یک لحظه به صورت روشن ترک نکنند افزود: رانندگان باید از گذاشتن سوئیچ بر روی وسیله نقلیه و ترک آن حتی برای چند ثانیه نیز خودداری کنند.

رئیس پلیس جهرم ابراز داشت: در صورتی که سرنشین وسیله نقلیه شما افراد سالخورده یا کودکان هستند از رها کردن آن به صورت روشن یا با سوئیچ خودداری کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم  با بیان اینکه قبل از ترک خودرو، از بالا بودن شیشه‌ها و قفل بودن درب‌ها اطمینان حاصل کنید بیان داشت: از رانندگان می‌خواهیم که اتومبیل خود را به سیستم ایمنی مانند دزدگیر صوتی، قفل پدال، قفل فرمان، قطع کننده سیستم برقی و .... تجهیز کنند.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه امنیت یک نیاز عمومی و تولید آن نیازمند مشارکت همگان است، خاطرنشان کرد: با رعایت توصیه‌های پلیس، حلاوت امنیت و آرامش را در کام خود ماندگار کنیم.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول