اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کالای شرکت گاز بوشهر خبر داد

بازدید کارشناسان شرکت گاز بوشهر از نمایشگاه بین‌المللی نفت

خبرگزاری فارس: سرپرست کالای شرکت گاز استان بوشهر گفت: کارشناسان به همراه مدیر عامل و معاونان شرکت گاز استان بوشهر از هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دیدن کردند.

بازدید کارشناسان شرکت گاز بوشهر از نمایشگاه بین‌المللی نفت

محمدرضا اندام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در این بازدید سرپرست و کارشناسان واحد کالای شرکت نیز ضمن حضور فعال خود در نمایشگاه، نشست‌های مستمری با کارخانجات و تامین کنندگان کالاها برگزار کردند.

وی افزود: در این نشست‌های دو جانبه، نمایندگانی از شرکت‌های خصوصی حاضر در نمایشگاه، مسئولان شرکت‌های دیگر و نیز علاقمندان به شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی حضور داشتند.

سرپرست کالای شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها، تعامل و همکاری در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز شرکت و نیز آشنایی با تامین کنندگان و کارخانجات تولیدکننده کالاهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بود.

اندام عنوان کرد: شرکت کنندگان حاضر در این نشست‌ها ضمن دریافت اطلاعات از تولیدات داخلی با مسائل و موارد فنی این تولیدات نیز آشنا شدند.

وی اذعان داشت: امید است در سالی که مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است در راستای حمایت از تولیدات داخلی کوشا باشیم.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور نمایندگان یک هزار و 255 شرکت داخلی و خارجی از 44 کشور جهان در تهران برگزار و در آن جدیدترین فناوری‌ها و آخرین تحولات صنعت نفت به معرض دید عموم گذاشته شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول