اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

اعزام رؤسای دانشگاه‌های استان قزوین به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: رؤسای دانشگاه‌های استان قزوین ظهر امروز از مقابل استانداری قزوین به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

اعزام رؤسای دانشگاه‌های استان قزوین به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز رؤسای دانشگاه‌های استان قزوین پس از بهره‌مندی از سخنان آیت‌‌الله‌ هادی باریک‌بین امام جمعه قزوین و همچنین احمد عجم استاندار قزوین راهی مناطق جنگی کشور می‌شوند.   

اردوی راهیان نور رؤسای دانشگاه‌های استان قزوین با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان و حمایت معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین اجرا می‌شود.

در این اردو 50 نفر از رؤسای دانشگاه‌های قزوین طی سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید به عمل می‌آورند.

یوسف گرجی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین در حاشیه بدرقه رؤسای دانشگاه‌های استان قزوین به اردوی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در این اردو که با حضور 50 نفر از رؤسای دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی، آزاد و پیام‌نور به همراه برخی مسئولان کشوری و لشگری از امروز برگزار می‌شود.

گرجی اعزام دسته‌جمعی رؤسای دانشگاه‌‌ها با مسئولان کشوری و لشگری به مناطق جنگی را در افزایش ارتباطات بین مسئولان بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: اردوی دسته‌جمعی رؤسای دانشگاه‌های به مناطق جنگی موجب وحدت و انسجام بیشتر میان این مسئولان می‌شود که همین امر ارتباطات را بالا می‌برد و موازی‌کاری‌ها را به حداقل می‌رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور بیش‌تر در سطح دانشجویی بوده است، عنوان کرد: سال جاری باید با توجه به پیام مقام معظم رهبری، اعزام رؤسای دانشگاه‌ها به مناطق جنگی در سیاست‌های سالانه استان قزوین قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین ادامه داد: رؤسای دانشگاه‌ها، تصمیم‌گیران مجامع دانشجویی هستند و اعتقاد ما بر این است که می‌توانند تأثیرات بسیاری را بر محیط دانشجویی داشته باشند.

گرجی اضافه کرد: با اعزام رؤسای دانشگاه‌ها به اردوی راهیان نور، سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه‌ها در بخش‌های مذهبی و به ویژه اردو‌های راهیان نور به طور حتم تقویت می‌شود.

این مقام مسئول اعلام کرد: رؤسای دانشگاه‌های قزوین طی سه روز از مناطق طلائیه، هویزه، هور، اروند‌کنار، خارک، خرمشهر و آبادان بازدید به عمل می‌آورند.

گرجی در خاتمه اعزام اساتید بسیجی را از دیگر برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین برشمرد و افزود: پس از اردوی راهیان نور رؤسای دانشگاه‌های قزوین به مناطق جنگی، اعزام اساتید بسیجی به مناطق جنگی جنوب را در برنامه خود داریم.    

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول