اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

مراسم نمادین تشییع تابوت حضرت زهرا (س) در لنده برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: مراسم نمادین تشییع تابوت حضرت زهرا (س) با حضور خانواده‌های شاهد و اقشار مختلف مردم در شهر لنده برگزار می‌شود.

مراسم نمادین تشییع تابوت حضرت زهرا (س) در لنده برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: گرامیداشت سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام موجب استحکام ارزش‌های دینی در جامعه می‌شود.

وی افزود: با برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف عزاداری و سینه‌زنی برای آن حضرت می‌توانیم گوشه‌ای از ارادت و محبت خود را نسبت به اهل بیت نشان دهیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: در عزاداری‌ها و برنامه‌های مختلف آن باید به واقعیت‌های تاریخی آن واقعه شوم پرداخته و از خرافات بپرهیزیم.

الهی‌نیا ورود خرافات را به برنامه‌های عزاداری سبب انحراف در جامعه خواند و تصریح کرد: اگر شخصیت واقعی اهل بیت را به درستی برای مردم بیان کنیم دیگر نیازی به رؤیا پردازی و وارد کردن خرافات به مجالس وعظ عزاداری وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه تبلیغات اسلامی لنده با همکاری هیئت‌های مذهبی در ایام فاطمیه اول و دوم مراسمات خوبی را برگزاری کرده است، افزود: شامگاه امروز بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم نمادین تشییع تابوت حضرت زهرا (س) از مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهر لنده تا گلزار شهدا انجام و در پایان هم دعای توسل در جوار قبور شهدا برگزار می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده با تقدیر از نهادهای فرهنگی سطح شهر لنده که در انجام مراسمات و برنامه‌های مختلف در ایام فاطمیه همکاری فعالی داشته‌اند، گفت: در سطح شهر لنده برنامه‌های خوبی از جمله عزاداری و سینه زنی، تعزیه خوانی، محافل انس با قرآن و ... برگزار شده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول