اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان:

برخی اقدامات غیرکارشناسانه داخلی از عهده دشمن نیز برنمی‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان گفت: در حال حاضر برخی افراد مسئول در کشور در زمینه صنعت و تولید اعمالی را انجام می‌دهند که دشمنان نظام نیز تاکنون در این زمینه اقداماتی را انجام نداده‌اند.

برخی اقدامات غیرکارشناسانه داخلی از عهده دشمن نیز برنمی‌آید

علی حاج‌رسولیها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه صنعتگران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عواملی که صنعتگران ما با آن رو به ‌رو هستند وجود یا عدم وجود برخی قوانین است که باید مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن نظرات این قشر در این زمینه اقداماتی را انجام دهد.

وی با اشاره به اتمام کار مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم بیان داشت: امید است با روی کار آمدن مجلس شورای اسلامی در دوره نهم اقدامات در زمینه بخش تولید و صنعت بهبود پیدا کرده و رویکرد مردمی را در مبحث اقتصادی دنبال نموده و اقتصاد کشور را به صورت اصولی پیش ببرند.

رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه اگر روند فعلی در زمینه اقتصاد ادامه پیدا کند چه وضعیتی پیش می‌آید، ادامه داد: در هر صورت ما باید کشور را با چنگ و دندان به جلو پیش ببریم که در این امر نقش مردم نیز بسیار اثرگذار است.

وی تصریح کرد: با توجه به سنگ‌اندازی‌های دشمن در اقتصاد کشور مردم ما نیز با استفاده از منابع موجود بی‌شمار کشور راهی برای مقابله با این شرایط پیدا می‌کنند.

حاج‌رسولیها از اقدامات برخی از مسئولان امر گلایه کرد و گفت: در حال حاضر برخی افراد مسئول در کشور نظرات غیرکارشناسانه و اقداماتی در زمینه بخش صنعت و تولید انجام می‌دهند که از دشمن هم برنمی‌آید.

وی تأکید کرد: صنعت ما در این چند سال سودی دربر نداشته و تنها عاملی که موجب شده به کار خود ادامه دهند عشق به مردم و نظام بوده است.

رئیس انجمن صنعتی بتن آماده اصفهان اظهار داشت: با توجه به بهره‌های بانکی زیاد برای صنعتگران هیچ انگیزه‌ای به جز تعهد به کشور و دین برای این قشر باقی نمانده و این دو عامل موجب ادامه فعالیت آنها در کشور شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول