اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه گرگان:

انتخابات 15 اردیبهشت در سایه قانون و قانون‌مداری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان گرگان گفت: انتخابات دور دوم حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا که 15 اردیبهشت‎ماه سال‎جاری برگزار می‌شود در سایه قانون و قانون‌مداری است.

انتخابات 15 اردیبهشت در سایه قانون و قانون‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان هانی محمدی صبح امروز در جمع روسا و هیئت‎های بازرسی استان اظهار داشت: در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا 303 شعبه اخذ رای وجود داشت که به تفکیک در شهرستان گرگان 215 شعبه و در شهرستان آق‎قلا 88 شعبه بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در مرحله اول به نحو مطلوبی برگزار شده تصریح کرد: با تعاملی که بین هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت وجود داشت شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور در استان و در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا بودیم.

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه گرگان عنوان کرد: مجموعه هیئت‎های بازرسی، اجرایی و نظارت که در شهرستان گرگان بکارگیری شدند حدود 6 ‎هزار نفر بوده است.

محمدی میزان مشارکت مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس نهم، در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا را 64 درصد عنوان کرد.

این مسئول در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات خاطر نشان کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، بنا به دستور مقام‎عالی وزارت و استاندار گلستان، قرار است که انتخابات در این حوزه به صورت الکترونیکی انجام شود.

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه گرگان افزود: در شهرستان گرگان همایش توجیهی بازرسان و سربازرسان شعب اخذ رای را با حضور علیرضا جمشیدی رئیس ستاد انتخابات استان، علی‎اصغر جباری رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان و نوبخت دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان به دلیل اهمیت و حساسیت مرحله دوم انتخابات برگزار کردیم.

محمدی با بیان اینکه کار در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا برای مجموعه جنبه اعتقادی و ارزشی داشت اذعان داشت: امیدواریم با یاری خداوند متعال در روز 15 اردیبهشت نیز شاهد انتخاباتی خوب در این حوزه انتخابیه باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول