اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش ملی «اعجاز طبس» برگزار شد

مهاجریان: امدادهای غیبی الهی حافظ ایران اسلامی

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس گفت: مستکبران دنیا بدانند، همان خدایی که آمریکا را در صحرای طبس به ذلت کشاند، از این پس هم با امدادهای غیبی و عنایات خود هر گونه تهاجم بیگانگان را با شکست حتمی مواجه می‌کند.

مهاجریان: امدادهای غیبی الهی حافظ ایران اسلامی

حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان در همایش ملی «اعجاز طبس» که در محل سالن همایش‌های امام‌زاده حسین‌ بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار شد، ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، این واقعه را در طول تاریخ بسیار کم‌نظیر دانست و اظهار داشت: براساس آنچه از آیات و روایات استخراج می‌شود، خداوند تنها با آن دسته از ظالمان و ستمگرانی که ظلم زیادی بر مردم روا داشته‌اند و آن هم با قائل شدن مهلت کافی برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این خداوند متعال همواره برای نابودی گردن‌کشان و قُلدران عالم از کم‌ارزش‌ترین مخلوقات خود استفاده می‌کند که به عنوان مثال خداوند نمرود را با پشه، اصحاب معارب را با چند موش، فرعون را که ادعای خدایی داشت با آب و برای به شکست کشاندن حمله نظامی آمریکا به ایران از شن استفاده کرد.

امام جمعه طبس یادآور شد: آمریکا از پیشرفته‌ترین تجهیزات، سلاح‌ها، هلی‌کوپترها و هواپیماها، و ورزیده‌ترین کماندوهای خود برای نابودی انقلاب اسلامی ایران استفاده کرد، اما خداوند متعال با دادن مأموریت به مقداری ماسه بادی و شن بی‌ارزش، این حمله برنامه‌ریزی شده آمریکا را به شکست کشاند که این جزو سنت‌های الهی بوده و هست.

وی تصریح کرد: همه مستکبران دنیا باید بدانند، خدایی که در دل شب در صحرای طبس حمله نظامی آمریکا را با وجود آن همه دبدبه و کبکبه با شکست مواجه کرد، هم‌چنان وجود دارد، و به طور قطع از این پس نیز هرگونه تهاجم زمینی، دریایی و هوایی به کشورمان با همین امدادهای غیبی و عنایات الهی و توجهات خاصه حضرت امام زمان(عج) با شکست حتمی رو به رو می‌شود.

مهاجریان بیان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت واقعه طبس، خود نوعی شکرگزاری از این امداد بزرگ غیبی و نصرت عظیم الهی است.

سخنرانی عزیز بهزادی فرماندار شهرستان طبس، حجت‌الاسلام فاتحی از خطبا و اساتید حوزه و دانشگاه استان اصفهان، و مهدی شفیعی‌مقدم رئیس دانشگاه پیام‌نور و دبیر برگزاری همایش درباره واقعه طبس، مرثیه‌سرایی به ‌وسیله حجت‌الاسلام رضا احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، قرائت گوشه‌ای از خاطرات مرحوم حجت‌الاسلام سیدمصطفی رضوی‌حیدری نخستین رئیس کمیته انقلاب اسلامی طبس درباره واقعه طبس، بیان خاطرات به وسیله احمد حبیبی از بازنشستگان سپاه و از اولین حاضران در صحنه واقعه طبس و اجرای سرود به ‌وسیله دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی نمونه دولتی فردوسی طبس از دیگر برنامه‌های همایش ملی اعجاز طبس بود.

هم‌چنین در این همایش، وب‌گاه رسمی واقعه طبس حاوی مطلب، عکس و فیلم درباره شکست آمریکا در صحرای طبس به نشانی Sejjel.ir رسماً افتتاح شد.

در حاشیه برگزاری همایش ملی اعجاز طبس هم برخی آثار به‌ جا مانده از هواپیماها و هلی‌کوپترهای آمریکایی در صحرای طبس و عکس‌هایی از این واقعه به نمایش گذاشته شده بود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول