اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

بیشتر به دریاچه ارومیه توجه شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: باید به موضوع احیای دریاچه ارومیه بیشتر توجه شود.

بیشتر به دریاچه ارومیه توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس علی‌اکبر آقایی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به طرح انتقال آب از دریای خزر به کویر اظهار داشت: ما مخالف انتقال آب از دریای خزر به کویر نیستیم بلکه اولویت در این زمینه با دریاچه ارومیه است در حالی که پروژه‌ای در این زمینه در مجلس به تصویب نرسیده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت نیرو برای انتقال آب دریاچه خزر به کویر اعتبار اولیه 2 هزار میلیارد تومان تخصیص داده است این در حالی است که کل بودجه وزارت نیرو در سال گذشته حدود 5 هزار میلیارد تومان بود و در حال حاضر نیز وزارت نیرو اصلا در این زمینه هیچ مطالعه و برنامه‌ای ندارد.

آقایی نامگذاری سال جدید به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف مقام معظم رهبری را در تداوم شعار سال گذشته یعنی سال جهاد اقتصادی دانست و گفت: ما باید در سال جدید به استقلال اقتصادی دست یابیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در سال گذشته نتوانستیم زیرساخت‌‌های اقتصادی را تقویت کنیم و یکی از عوامل آن افزایش قیمت طلا و ارز بود که موجب شد ارزش پول ملی پایین بیاید، این جریان به تولید نیز ضربه زد، دولت باید طوری برنامه‌ریزی کند که این قضایا به اقتصاد ضربه وارد نکند و با حل مسله طلا و ارز، پول ملی کشور ارزش خود را به دست آورد.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به حربه‌‌ها و برنامه‌هایی که دشمن برای حضور نیافتن مردم در انتخابات طراحی کرده بود، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فکر می‌کردند مردم در انتخابات حضور نخواهند داشت ولی ملت نجیب ایران بر خلاف نظر دشمنان با حضور آگاهانه و گسترده در پای صندوق‌های رای تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول