اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار دشتابی:

حضور جوانان در عرصه‌های سازندگی چشم‌گیر است

خبرگزاری فارس: بخشدار دشتابی گفت: مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های سازندگی و خدمات‌رسانی به روستائیان در سال‌های اخیر بسیار چشم‌گیر و همچنین امید‌وار کننده است.

حضور جوانان در عرصه‌های سازندگی چشم‌گیر است

علی جدایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: این بانوی گرامی همواره مانند کوهی در برابر غصه‌ها ایستادگی و سبب سرافرازی و سربلندی دین مبین اسلام شدند.

وی افزود: بانوان جوامع اسلامی وظیفه دارند که با الگوگیری از این بانوی گرامی زمینه احیای فرهنگ ناب اسلامی را در جامعه فراهم کنند.

بخشدار دشتابی با اشاره به لزوم توجه جدی به مسئله تولید ملی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: تلاش و همت یکایک افراد و مسئولان سه قوا در این مسئله بسیار مهم و غیر قابل کتمان است.

جدایی با بیان اینکه توسعه و رشد اقتصادی در کشور در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است، اضافه کرد: باید در این زمینه از زحمات دست‌اندر‌کاران و متولیان امر سازندگی در کشور که با همت زمینه ارتقای همه‌جانبه کشور را در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کنند قدردانی و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از بخش‌های کشور نیازمند توجه و حمایت جدی مسئولان و متولیان هستند تا در چرخه تولید ملی و توسعه همه‌جانبه قرار گیرند.

بخشدار دشتابی ادامه داد: مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان در عرصه‌های سازندگی و خدمات‌رسانی به روستائیان در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر و همچنین امیدوار کننده است.

جدایی با اشاره به اینکه نهضت سازندگی در کشور به ویژه در نقاط محروم همچنان باید در اولویت و  فوریت اقدامات مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: لزوم تسریع در روند پروژه‌های زیر‌بنایی و تقویت اقدامات صورت گرفته هم در سال جاری بسیار مهم و قابل توجه است.

وی بیان کرد: امروز باید با توکل بر خداوند و استعانت از ائمه اطهار زمینه قرار‌گیری کشور در مسیر سریع توسعه و اقتدار جهانی را فراهم کنیم.

بخشدار دشتابی با بیان اینکه دشمنان و کینه‌توزان همواره در حال توطئه‌چینی و ایجاد آشوب در داخل کشور هستند، تصریح کرد: اتحاد و هم‌دلی مردم در اصول و آرمان‌های واحد و دوری از هرگونه تفرقه و مسائل حاشیه‌ای دشمنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود ناکام می‌گذارد.

جدایی اضافه کرد: مردم ما امروز مانند روز‌های ابتدایی انقلاب همچنان با انتخاب راه و مسیر صحیح با قدرت حرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری مانند انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های گذشته نشان از اعتماد و علاقه آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بخشدار دشتابی در خاتمه تأکید کرد: پیروی از ولایت فقیه و امتداد راه شهدا در هر زمان کشور را از گزند دشمنان و بیگانگان داخلی و خارجی حفظ می‌کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول