اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشرفت 90 درصدی

3 مرکز فنی‎حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان فنی حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: 3 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

3 مرکز فنی‎حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

نورالله سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری همه دستگاه‌ها و نهادها در همین راستا برنامه‌ریزی می‌کنند و ما نیز تلاش خود را در همین راستا و محقق ساختن منویات مقام معظم رهبری قرار داده‌ایم.

وی افزود: سازمان فنی حرفه‌ای استان نیز در تلاش و تکاپوست که با ارائه آموزش‌های لازم به افراد جویای کار بخش عمده‌ای از بیکاری را از میان ببرد تا بتواند در تحقق شعار امسال گام بلندی بردارد.

سعیدی با بیان اینکه می‌توان از طریق رشد و توسعه مشاغل خانگی گام مهمی در راستای رفع بیکاری در جامعه برداشت، تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با ارائه آموزش‌های لازم به ویژه به خواهران در رشد و توسعه مشاغل خانگی گام مهمی برداشته و بدین ترتیب با حداقل سرمایه برای افراد شغل ایجاد کنیم.

وی از افتتاح 3 مرکز فنی حرفه‌ای جدید در این استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 90 درصد فرایند ساخت این مراکز انجام گرفته و امید می‌رود به زودی شاهد بهره‌برداری از این مراکز باشیم.

مدیرکل سازمان فنی حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: مرکز ارتقا مهارت در قطب صنعتی شهرکرد، مرکز ارتقا مهارت در قطب صنعتی بروجن و مرکز قطب صنعتی دومنظوره خواهران و برادران شلمزار از جمله این مراکز هستند.

سعیدی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 120 حرفه در مراکز آموزش فنی‌حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید رشته‌ها و حرفه‌های بیشتری در بخش‌های کشاورزی، زنبورداری و پرورش ماهی آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی شده تا بیشتر رشته‌هایی که متناسب با نیاز بازار باشند در مراکز آموزشی توسعه و راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول