اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

پروژه‌های طرح «مهر ماندگار» امسال به نتیجه می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: پروژه‌های طرح «مهر ماندگار» باید تا پایان سال به نتیجه برسد.

پروژه‌های طرح «مهر ماندگار» امسال به نتیجه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ‌گونه توجیهی از سوی مدیران برای کوتاهی یا تاخیر در پروژه‌های طرح «مهر ماندگار» قابل قبول نیست.

استاندار فارس با بیان اینکه یک‌بیستم کل پروژه‌های طرح «مهر ماندگار» کشور به فارس اختصاص دارد تصریح کرد: 60 پروژه در قالب طرح «مهر ماندگار» قرار گرفته  و باید تا پایان سال برای خدمت‌رسانی به مردم به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: اگر مانعی یا مشکلی وجود دارد هم‌اکنون باید موضوع مطرح شود، یا قانع می‌شویم و مشکل را مرتفع و یا پروژه‌ دیگری جایگزین و حتی اگر لازم باشد نسبت به مدیر و دستگاه مربوطه تجدید نگاه می‌کنیم.

استاندار فارس، پروژه‌های قطار شهری، باغ ‌موزه مشاهیر، تالار مهر شهر، ورزشگاه میانرود و هفت پروژه بزرگ صنعتی را از جمله طرح‌های «مهر ماندگار»

دانست و گفت: سال گذشته به 40 پروژه 100 درصد اعتبار تخصیص داده شده است و امسال نیز با توجه به افزایش تعداد این پروژه‌ها، مقدمات لازم برای تخصیص  اعتبار فراهم می‌شود.

صادق‌ عابدین با بیان اینکه فارس هم‌اکنون بیشتر از سهم خود پروژه را در طرح «مهر ماندگار» تعریف کرده و موافقت لازم را گرفته است، گفت: منابع اعتباری این طرح‌ها از محل‌های مختلف تامین و تخصیص داده می‌شود.  

وی گفت: با توجه به عزم دولت برای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ظرف یک سال آینده، مدیران تلاش کنند تا با در اولویت قرار دادن این مهم، روند اجرای سریع پروژه‌های طرح «مهر ماندگار» را با جدیت دنبال کنند.

صادق عابدین همچنین پیرامون سفر ریاست جمهوری به استان فارس نیز بیان کرد: مقدمات سفر آماده است و بعد از سفر صدم هیئت دولت که به مشهد است، این سفر به فارس محقق می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس نیز در ادامه گفت: اعتبار نخستین برای اجرای این طرح‌ها 35 هزار و 190 میلیارد ریال است.  

محسن اردکانی افزود: دولت اراده کرده است تا عمده پروژه‌هایی که آغاز کرده را تا پایان دوره دولت دهم به بهره‌برداری برساند و پروژه نیمه‌تمام به دولت بعدی تحویل ندهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول