اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری زنان

50 خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی به میهمانی خبرگزاری زنان می‌روند

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری زنان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس خبرگزاری زنان، 50 خبرنگار مرد و زن کهگیلویه و بویراحمدی به میهمانی خبرگزاری زنان در تهران می‌روند.

50 خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی به میهمانی خبرگزاری زنان می‌روند

زینب الهی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به کاهش سهمیه خبرنگاران زن در استان و با رایزنی‌هایی که با خبرگزاری زنان کشور انجام شد قرار است تعدادی از خبرنگاران مرد نیز به لیست اعزامی استان در این سفر اضافه شود.

وی از اعزام خبرنگاران استان در روز 21 اردیبهشت سال جاری برای حضور در این همایش سه روزه خبر داد و گفت: قرار است در این سفر ضمن بازدید خبرنگاران از اماکن و مراکز سیاحتی و تفریحی در تهران همچون برج میلاد در روز سوم نیز تجلیلی از آن‌ها صورت گیرد.

الهی‌نژاد اظهار داشت: این همایش همزمان با جشن هشتمین سالگرد آغاز به کار خبرگزاری بانوان و نیز سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا به مناسبت روز زن برگزار می‌شود.

سرپرست خبرگزاری زنان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز بیست و سوم اردیبهشت ماه 91 یعنی روز پایانی همایش از خبرنگاران زن طی مراسمی تجلیل می‌شود.

الهی‌نژاد تعداد بانوان خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد را 23 خانم عنوان کرد و افزود: سهمیه خبرنگاران زن و مرد این استان در همایش تجلیل از خبرنگاران 50 نفر است.

این خبرنگار زن کهگیلویه و بویراحمدی پرداخت هزینه رفت و برگشت خبرنگاران اعزامی به این همایش را بر عهده خبرگزاری زنان دانست و اظهار داشت: تلاش بر این است که اعزام خبرنگاران برای شرکت در این همایش از طریق پرواز هوایی صورت گیرد.

سرپرست خبرگزاری بانوان در کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران زن در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: در این راستا نیز در حال رایزنی با حوزه بانوان استانداری استان برای هم شکل کردن لباس خبرنگاران زن استان برای حضور در نشست‌های خبری هستیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول