اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای گسترش نظارت‌های نامحسوس بر بازار

خبرنگاران رسانه‌های گروهی ناظر افتخاری می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از آغاز دور جدید عضوگیری خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان خراسان‌رضوی به عنوان ناظر افتخاری خبر داد.

خبرنگاران رسانه‌های گروهی ناظر افتخاری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی غفوری‌مقدم اظهار داشت: با توجه به اجرای موفق طرح تحول اقتصادی و قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که سرآغاز فصل نوینی در مناسبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور است، ارتقای نقش نهادهای نظارتی و لزوم فراگیری و گسترش همه‌جانبه کمی و کیفی امور مرتبط، متناسب با شرایط جدید و با استفاده از همه امکانات و روش‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه مشارکت همه آحاد مردم در طرح ملی ناظران افتخاری و امر نظارت غیرمحسوس و فراگیر بر بازار و فعالیت‌های اقتصادی می‌تواند مسئولان را در اجرای دقیق قانون هدفمندسازی به خوبی یاری کند، افزود: احساس تکلیف اجتماعی در انعکاس تخلفات اقتصادی علاوه بر جلوگیری از تضییع حقوق مصرف‌کنندگان گامی بلند در دست‌یابی به امنیت اقتصادی و ناامن نمودن فضای ارتکاب تخلف در بازار است.

غفوری‌مقدم با اشاره به اینکه صداقت در گفتار و نوشتار، پرهیز از پیش داوری و دقت در مشاهدات از جمله ویژگی‌های مشترک خبرنگاران و ناظران افتخاری است، تأکید کرد: تمام خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان می‌توانند به منظور مشارکت در این طرح از طریق تکمیل فرم ثبت‌نام که برای خبرگزاری‌ها و جراید ارسال شده و تحویل مدارک مورد نیاز به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی اقدام کنند.

اوت‌های پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول