اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌و‌گو با فارس:

تیم قم به دوومیدانی پسران کشور اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم گفت: ورزشکاران مدعی اعزام به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی پسران روستایی و عشایری کشور باید در پیکارهای انتخابی استان به رقابت بپردازند.

تیم قم به دوومیدانی پسران کشور اعزام می‌شود

سید مهدی غیاثی در حاشیه مراسم پایانی رقابت‌های دو استقامت دختران روستایی و عشایر کشور در شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و خوشحالم از اینکه تیم‌های شرکت کننده از نحوه برگزاری مسابقات و همچنین میزبانی قم راضی بودند.

وی در ادامه از اعزام دوومیدانی کاران پسر قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد: از سوی فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری، شهر قزوین به عنوان میزبان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی پسران روستایی و عشایر کشور معرفی شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم اظهار داشت: رقابت‌های دوومیدانی پسران روستایی و عشایری رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور بر اساس برنامه‌ اعلام شده از سوی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم از روز هفتم اردیبهشت ماه در قزوین برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته از سوی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری کشورمان، این هیئت در روز پنجم اردیبهشت ماه میزبان پسران مدعی شرکت در دوومیدانی قهرمانی روستائیان و عشایر کشور خواهد بود تا تیم منتخب قم را از دل رقابت‌های انتخابی شناسایی کند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم افزود: علاوه بر برگزاری مسابقات این دوره در دو رده سنی نوجوانان و جوانان، رقابت مدعیان نیز در دو رشته 1200 متر و 2 هزار متر در شهر قزوین به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: مسابقات انتخابی دوومیدانی پسران روستایی و عشایر استان قم در این دو ماده در پیست تارتان مجموعه ورزشی یادگار امام برگزار خواهد شد تا برترین‌ها در قالب تیم هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری به قزوین اعزام شوند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیئت در سال 1391 اظهار کرد: در سال جدید برنامه‌های متنوعی در قالب همگانی، قهرمانی و آموزشی برای ورزشکاران روستایی و عشایر در نظر داریم که یکی از مهم‌ترین آنها اعزام 23 تیم ورزشی این هیئت به پیکارهای قهرمانی پسران و دختران روستایی و عشایری کشور تا پایان سال جاری خواهد بود.

غیاثی ادامه داد: ورزشکاران قمی برای نخستین بار در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی روستاییان و عشایر کشور در بخش دختران حضور یافتند و دو مقام پنجمی و ششمی کسب کردند که این مهم برای این هیئت بسیار حائز اهمیت است و به همین خاطر قصد داریم بهترین‌های دوومیدانی استان در بخش پسران را نیز آماده این رقابت‌ها کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول