اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

کمربندی بندر کنگان هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: کمربندی بندر کنگان هفته دولت افتتاح می‌شود.

کمربندی بندر کنگان هفته دولت افتتاح می‌شود

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و در سال گذشته در بسیاری از حوزه‌ها و بخش‌ها به موفقیت‌های ارزشمندی رسیدیم.

وی افزود: اجرای طرح‌های در دست اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت شهرستان کنگان در سال جاری است و باید از امکانات موجود بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان کنگان در ادامه با اشاره به معلق ماندن برخی از پروژه‌های سفر سوم ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: مصوبات سفر سوم که از تعهدات وزارت نفت به شمار می‌رود، از سوی وزیر ابلاغ شده ولی هنوز عملیاتی نشده است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: از آنجایی که تعهدات مالی نفت در سفر دوم انجام نشده، مصوبات سفر سوم معلق مانده است و ابتدا باید مصوبات مانده از قبل تکمیل شده تا به مصوبات جدید رسیدگی شود.

وی با اشاره به پروژه جاده کمربندی کنگان که از تعهدات سفر دوم ریاست جمهوری به کنگان است گفت: این طرح در ۳ فاز و هر فاز در بخش‌های ۱۰ کیلومتری در حال ایجاد است.

فرماندار کنگان از تکمیل فاز نخست این طرح خبر داد و افزود: فاز دوم و سوم این طرح به زمین‌های مردم برخورد کرده که در حال رایزنی با صاحبان املاک هستیم. بودجه این طرح موجود است و در حال حاضر فاز دوم و سوم این طرح عملیاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه کمربندی کنارگذر شهرستان کنگان یکی از فعال‌ترین پروژه‌های در دست احداث در شهرستان کنگان است و ما امیدواریم که تا هفته دولت سال ۹۱ به بهره‌برداری برسد.

فرماندار کنگان بیان کرد: باید از ظرفیت موجود برای تسریع در اجرای پروژه‌ها بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول