اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

برخورد فوریت‌های بهداشت محیط با متخلفین بهداشتی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ستاد فوریت‌های بهداشت محیط با متخلفین بهداشتی برخورد قانونی می‌کند.

برخورد فوریت‌های بهداشت محیط با متخلفین بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین‌پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد فوریت‌های بهداشت محیط با مداخله سریع و رسیدگی به موقع تخلفات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سطح استان آماده پاسخ‌گویی به مردم استان است.

وی ساعات پاسخ‌گویی این ستاد را همه روزه و ایام تعطیل به صورت 24 ساعته عنوان کرد و افزود: شماره تلفن ستاد کشور و ستاد استانی آماده پاسخ‌گویی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: گشت ویژه‌ای از بازرسین و کارشناسان بهداشت محیط با مجوز و اختیارات قانونی از دستگاه قضایی با متخلفین بهداشتی برخورد می‌کنند.

وی تعداد 15 کارشناس و چهار دستگاه خودرو را از عوامل گشت ویژه این ستاد در شهر بندرعباس عنوان کرد و ادامه داد: سه نفر نیروی اپراتور گزارشات را از سامانه دریافت و بلافاصله اکیپ و گشت ویژه با توجه به ترافیک شهری حداکثر در مدت 30 دقیقه در محل حاضر و به شکایات رسیدگی می‌کند.

حسین‌پور در ادامه اظهار داشت: هم‌زمان با شروع و اجرای این طرح 17 هزار و 254 مورد بازدید توسط بازرسین ستاد فوریت‌های بهداشت محیط  صورت گرفت که تعداد 169 مورد نانوایی، رستوران بین جاده‌ای، قنادی، خواربارفروشی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی تعطیل شدند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول