اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین:

توان فنی و مهندسی قزوین زبانزد است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: توان فنی و مهندسی استان قزوین به دلیل ظرفیت و توانمندی بالا زبانزد کشور است.

توان فنی و مهندسی قزوین زبانزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منوچهر حبیبی امروز در نشست تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان آبیک اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های متعدد صورت گرفته، توان فنی و مهندسی استان قزوین به دلیل نوع و شیوه کار به ویژه در مسکن مهر قابل قیاس با سایر استان‌ها نیست.

وی افزود: گرچه ایرادات، مشکلات و کم و کاستی‌هایی در حوزه نظام فنی و مهندسی وجود دارد که در جای خود قابل بحث و تأمل است ولی مجموعه مهندسی استان عملکرد مطلوبی را ارائه کرده است.

این مسئول تأمین مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در کوتاه‌ترین زمان را از اهداف اصلی نهضت مسکن مهر دولت ذکر کرد و گفت: خوشبختانه در زمینه تأمین مسکن به نتایج مطلوبی دست یافته‌ایم، چراکه شاهد شکوفایی و افتتاح مسکن مهر در اقصی‌نقاط کشور هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: خوشبختانه با عملکرد خوب دولت در زمینه تأمین مسکن، مشکل مسکن به ویژه برای اقشار نیازمند جامعه در حال برطرف شدن است.

حبیبی خاطر نشان کرد: سهمیه استان قزوین برای احداث مسکن مهر، 37 هزار واحد است ولی با تلاش مسئولان در حال حاضر احداث 55 هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین در حال اجراست که تا پایان سال جاری بیش از 42 هزار واحد آماده و به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: از هیئت‌ مدیره‌های تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان آبیک می‌خواهیم تا با ارائه گزارش کار به کارشناسان استانداری، آنان را در جریان مشکلات خود قرار دهند تا نسبت به رفع مشکلات تدابیر لازم اندیشیده شود.

این مسئول ادامه داد: آمادگی این موضوع را داریم که مشکلات مسکن مهر شهرستان آبیک را در شورای ستاد مسکن مهر استان قزوین بررسی و پیگیری کرده و نسبت به حل مشکلات، تصمیمات مناسبی را اتخاذ کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بر رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان آبیک از سوی مسئولان ذی‌ربط استانی و شهرستانی تأکید کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول