اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال گذشته

شورای شهر بهار به عنوان شورای نمونه استان معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: شورای شهر بهار در دو سال گذشته موفق شده به عنوان شورای نمونه در سطح استان رتبه برتر را کسب کند.

شورای شهر بهار به عنوان شورای نمونه استان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهرستان بهار اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده همه باید همت کنیم تا این شعار عملیاتی شود.

وی گفت: شورای شهرستان شورایی فرداست است به همین دلیل باید اطلاع‌رسانی لازم را بین شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشند تا این مهم بین مردم نهادینه شود.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: این شورا باید با شوراهای اسلامی تعامل داشته و مسئولان را با نظرات گوناگون در تمام امور یاری کنند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند و مشکلات مردم را منعکس تا در چارچوب قانون حل شود.

وی تصریح کرد: شورای شهر بهار در دو سال گذشته موفق شده به عنوان شورای نمونه در سطح استان رتبه برتر را کسب کند و عملکرد این شورا باید در بین مردم اطلاع‌رسانی شود.

گلکارزاده تأکید کرد: شورای شهرستان باید با همفکری اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، پروژه‌هایی را برای مردم در نظر بگیرد که عام‌المنفعه و در راستای حل مشکلات مردم باشند تا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

وی افزود: شهرستان بهار دارای چهار شهر و 67 روستا دارای سکنه است که در مجموع 250 نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر و روستا فعالیت می‌کند.

در پایان مقرر شد با توجه به اینکه دوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته شوراها است همایش شوراها در طول هفته در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شود.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول