اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در یزد آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از آغاز ثبت‌نام کارآموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای برای شرکت در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.

ثبت‌نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در یزد آغاز شد

حبیب‌الله کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: ثبت‌نام در سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت از 26 فروردین‌ماه آغاز شده و تا 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت دانست.

کارگر شناسایی کمبود‌ها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های جهانی، برنامه‌ریزی برای رفع آنها و ارتقای سطح استاندارد‌های آموزش مهارت را از دیگر اهداف این مسابقات خواند.

وی رشته‌های ثبت‌نامی در این دوره از مسابقات را 29 رشته عنوان کرد و افزود: داوطلبان می‌توانند در رشته‌های آجرچینی، الکترونیک، تأسیسات الکتریکی، جواهرسازی، جوشکاری، خیاطی (فناوری مد)، طراحی وب، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، فناوری اطلاعات راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت، تبرید و تهویه، فناوری شیرینی پزی و آشپزی، کابینت‌ساز چوبی، کاشی‌کاری، کنترل صنعتی، لوله‌کشی، فرز cnc ، تراش cnc، پلی‌مکانیک، ساخت و تولید تیمی، فناوری طراحی گرافیک، طراحی مهندسی مکانیک، نجاری (اتصالات درب و پنجره)، مکاترونیک تیمی، رباتیک تیمی، طراحی فضای سبز تیمی، صافکاری خودرو و نقاشی خودرو ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام کنندگان باید متولد 11 دی‌ماه سال 1369 به بعد و در رشته‌های مکاترونیک و ساخت و تولید تیمی متولد 11 دی‌ماه سال 1366 به بعد باشند.

کارگر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 8250081 الی 5 و با داخلی 225 واحد المپیاد اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد تماس حاصل کنند.

وی محل ثبت‌نام را مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد واقع در شهرک اداری اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول