اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

تداوم سازندگی سبب ریشه‌کنی فقر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: تداوم سازندگی در جامعه و دوری از مصارف بیهوده و هزینه‌ها باعث ریشه‌کنی فقر و رفع عقب‌ماندگی در کشور می‌شود.

تداوم سازندگی سبب ریشه‌کنی فقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، جلسه عمرانی و نوسازی مدارس بویین‌زهرا با حضور ابوالفضل طاهرخانی فرماندار بویین‌زهرا، محمدجواد حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین، حسین حسین‌خانی مسئول روابط عمومی فرمانداری بویین‌زهرا و همچنین جمعی از مسئولان و مدیران ادارات بویین‌زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ابوالفضل طاهرخانی در این نشست اظهار کرد: لزوم گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و همچنین یاری مسئولان در امر عمرانی و سازندگی امروز به خوبی در سطح کشور احساس می‌شود.

وی افزود: باید مسئولان با تلاش و دغدغه بیشتر در عرصه سازندگی و کار زمینه را برای ظهور فرهنگ پیشرفت و عزت آفرینی در جامعه فراهم کنند.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه جایگاه خیران و مدرسه سازان در نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند و والا توصیف شده است، افزود: کسانی که با همت و اعتبار خود در زمینه امور خیریه و کمک به محرومان فعالیت می‌کنند، قطعا در نزد خداوند متعال اجر و پاداش فراوانی دارند.

طاهرخانی ادامه داد: تلاش برای ارتقای همه‌جانبه کشور در بخش‌های مختلف باعث ایجاد فضای تعامل و تفاهم در بین افراد می‌شود.

وی با اشاره به لزوم توجه دولت به بخش‌های صنعتی و آبادانی در کشور تصریح کرد: لازم است مسئولان و مدیران با توجه بیشتر به مسائل حوزه آموزش و پرورش و همچنین عرصه ساخت مدارس و مجتمع‌های آموزشی باعث ایجاد جامعه‌ای با‌نشاط و مقتدر شوند.

فرماندار بویین‌زهرا اضافه کرد: امروز جوانان و نوجوانان نخبه کشور با شکست حصارهای علمی در جهان سبب ارتقای چشم‌گیر رتبه ایران در میان سایر کشورهای پیشرفته جهان شده‌اند.

طاهرخانی تأکید کرد: تداوم سازندگی در جامعه و دوری از مصرف بیهوده هزینه‌ها باعث ریشه‌کنی فقر و عقب‌ماندگی در کشور می‌شود.

وی عنوان کرد: از همه مسئولان و مردم تقاضامندیم با توجه به امر سازندگی و توسعه در کشور نسبت به تلاش و کوشش بیشتر و جدی‌تر در کشور همت کنند.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه امروز بسیاری از جوانان و نوجوانان در کشور نیازمند کسب علوم مختلف و متنوع هستند، اظهار کرد: باید سعی شود با اجرای برنامه‌های مختلف و مفید زمینه را برای غنی‌سازی هر چه بیشتر و با کیفیت‌تر اوقات جوانان فراهم کرد.

طاهرخانی عنوان کرد: تلاش برای گسترش رفاه مردم و رفع مشکلات آنها همواره یکی از اصل‌های مهم در توسعه و رشد همه‌جانبه کشور است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول