اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

شرایط امنیتی برای دیدار شاهین ـ استقلال فراهم است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: تمام شرایط امنیتی برای برگزاری بازی شاهین و استقلال فراهم شده است.

شرایط امنیتی برای دیدار شاهین ـ استقلال فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شب گذشته که کاروان استقلال تهران وارد فرودگاه بوشهر شدند با توجه به استقبال هواداران یک تیم انتظامی در فرودگاه حضور تیم استقلال را پوشش امنیتی داد.

وی افزود: همچنین پس از استقرار تیم استقلال در هتل نیز تیم انتظامی استان در محل حاضر شد تا کاروان استقلال بدون مشکل در محل استراحت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هواداران دو تیم به ویژه شاهین از صبح زود وارد ورزشگاه شهد بهشتی شده‌اند تیم‌های انتظامی نیز از شب گذشته با حضور در ورزشگاه، خیابان‌های اطراف را نیز پوشش دادند.

محمدی‌یگانه اضافه کرد: ما از هواداران دو تیم به ویژه شاهین بوشهر می‌خواهیم از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به ویژه شعار علیه تیم حریف و دیگران بپرهیزند.

وی بیان کرد: اطراف ورزشگاه نیز محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده و این محدودیت‌ها تا پس از پایان بازی نیز ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: از هواداران پرشور شاهین بوشهر می‌خواهیم مثل همیشه با پلیس همکاری کرده تا این مسابقه با نظم خاصی به پایان برسد.

محمدی یگانه در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت ورزشگاه و خیابان‌های اطراف قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول