اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی عنبرآباد خبر داد

مایه‌کوبی 55 هزار رأس دام علیه بیماری‌های مشترک

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان عنبرآباد گفت: در فروردین ماه سال جاری 55 هزار رأس دام علیه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در عنبرآباد واکسینه شدند.

مایه‌کوبی 55 هزار رأس دام علیه بیماری‌های مشترک

نسیم دریجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به نقش مؤثر واکسیناسیون در کنترل بیماری‌های دام و مشترک بین انسان و دام اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بخش دولتی 55 هزار و 932 رأس دام علیه انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در این شهرستان واکسینه شدند.

وی افزود: در راستای عملیات مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام 27 هزار و 927 رأس دام سبک علیه شاربن و 15هزار و 679 رأس علیه آبله بزی و 12 هزار و 273 رأس علیه بیماری آبله گوسفندی مایه‌کوبی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان عنبرآباد با اشاره به اهمیت مبارزه با بیماری هاری در شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری 53  قلاده سگ گله نیز علیه این بیماری مایه‌کوبی و قلاده‌گذاری شدند.

دریجانی با اشاره به عمده برنامه‌های سال جاری دامپزشکی عنبرآباد عنوان کرد: عمده برنامه ما بحث پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شامل واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های آبله، شاربن، تب برفکی و بروسلوز و همچنین مبارزه با بیماری‌های انگلی دام است که در سراسر این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول