اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دامپزشکی انار خبر داد:

مایه‌کوبی 1500 رأس دام علیه تب برفکی در انار

خبرگزاری فارس: مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: یک هزار و 500 رأس دام سنگین شهرستان انار بر علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

مایه‌کوبی 1500 رأس دام علیه تب برفکی در انار

احمد رضایی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان انار اظهار داشت: در مرحله سوم واکسیناسیون تب برفکی سال جاری یک هزار و 500 رأس گاو و گوساله علیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان واکسینه شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از پنجم اسفند ماه جاری آغاز شد،‌بیان داشت: در این فاز تمام جمعیت گاوی در این شهرستان علیه تب برفکی مایه‌کوبی شدند.

رضایی‌نسب عنوان کرد: تب برفکی بیماری ویروسی و واگیردار است که از مهم‌ترین نشانه‌های آن وجود تاول در دهان، روی پستان و یا سم و لنگش است و می‌تواند خسارات اقتصادی زیادی را به دامداران وارد کند.

وی تصریح کرد: از دامداران درخواست داریم تا با رعایت شرایط و ضوابط قرنطینه‌ای و بهداشتی، همکاری لازم را با اکیپ‌های عملیاتی واکسیناسیون که به صورت منظم و طی یک فاز به واحدهای آنها مراجعه می‌‌کنند، داشته باشند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول