اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی شوشتر خبر داد

اتمام پی‌ریزی 4 هزار واحد مسکن مهر شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس مسکن و شهرسازی شوشتر از اتمام مرحله پی‌ریزی 4 هزار و 42 واحد مسکونی در مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

اتمام پی‌ریزی 4 هزار واحد مسکن مهر شوشتر

حسین پنبه‌دانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی پی‌ریزی 4 هزار و 42 واحد مسکونی در سایت مسکن مهر شوشتر به پایان رسیده است و برای مراحل بعدی در حال بررسی و رایزنی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای اسکلت فلزی برای این واحدها شرایط بسیار خوبی دارد، افزود: در این سایت مسکونی بیش از 3 هزار و 452 واحد اسکلت فلزی اجرا شده دارند.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شرایط کنونی در این پروژه بزرگ 2 هزار و 582 واحد مسکونی مرحله اجرای سقف را به پایان رسانده‌اند.

پنبه‌دانه پور با اشاره به اینکه دیوار چینی بخش اعظم کاری در مسکن مهر شوشتر است، افزود: در بخش دیوار چینی 2 هزار و 250 واحد دیوار چینی شده‌اند و یکهزار و 662 واحد نیز در حال نصب تأسیسات مکانیکی و برقی هستند.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اجرای نما ظاهری 624 واحد و نازک‌کاری نیز هیچ واحدی هنوز انجام نشده است و در حال تلاش برای اجرای این بخش از واحدهای مسکونی هستیم.

پنبه‌دانه‌پور تأکید کرد: برای اتصال انشعاب برق واحد‌های مسکن مهر شوشتر61 واحد انشعاب برق دارند و 76 واحد نیز انشعاب آب را نصب کرده‌اند.

این مقام مسئول افزود: هنوز هیچ واحدی انشعاب گاز و اجرای محوطه‌سازی را انجام نداده است و تنها 78 واحد انشعاب فاضلاب دارند.

در مسکن مهر شوشتر 4 هزار و 136 واحد مسکونی دارای قرار داد ساخت است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول