اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان تأکید کرد

نظارت مستقیم بر بازار شادگان توسط اداره بازرگانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان بر نظارت مستقیم بر بازار این منطقه توسط اداره بازرگانی، مجمع امور صنفی و تعزیرات تأکید کرد.

نظارت مستقیم بر بازار شادگان توسط اداره بازرگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار که در فرمانداری این منطقه با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت برخی از فروشندگان اقدام به گرانفروشی می‌کنند.

وی افزود: در این زمینه باید اداره بازرگانی با نظارت هر چه بیشتر بر بازار در راستای کنترل و تنظیم آن بکوشد.

فرماندار شادگان ادامه داد: در این منطقه نیز اداره تعزیرات، بازرگانی و مجمع امور صنفی هر سه باید در زمینه تنظیم قیمت‌ اجناس به ‌ویژه اقلام و کالاهای ضروری مردم نظارت مستقیم داشته و آن را هدایت کنند.

به گفته وی، در این زمینه با گرانفروشان و متخلفان برخورد کاملاً جدی صورت می‌گیرد.

فیوضی خطاب به مسئولان اداره تعزیرات این منطقه افزود: پرونده قضایی متخلفان توسط اداره تعزیرات با اولویت رسیدگی و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری این منطقه در زمینه ارتقای بخش‌های مختلف شهرستان از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نمی‌کند، بیان کرد: از شهروندان نیز می‌خواهیم در این زمینه با بخش‌های نظارتی بازار هماهنگ باشند تا شاهد گرانفروشی در بازار منطقه نباشیم.

فرماندار شادگان اضافه کرد: از مأموران نظارتی اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی نیز می‌خواهیم که با شهروندان و فروشندگان با درستی برخورد کرده و در صورت مشاهده تخلف با قاطعیت مراتب را گزارش دهند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تعامل و مشارکت هر چه بیشتر شهروندان و بخش‌های مختلف اجرایی بتوان در خصوص تعالی شهرستان گام‌های مؤثرتری برداشت.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول