اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

نظارت بر بازار مصرف ایلام تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: نظارت بر بازار مصرف ایلام تشدید می‌شود.

نظارت بر بازار مصرف ایلام تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده این موضوع مهم پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: این مهم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌های غیر واقعی در مناطق مختلف شهرستان‌های استان ایلام محقق و اجرایی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با بررسی و پیگیری‌های به عمل آمده برخی از کالاهای مصرفی در استان ایلام افزایش قیمت غیر واقعی داشته است.

اعلایی تصریح کرد: برای جلوگیری از افزایش غیر واقعی قیمت برخی کالاها در استان ایلام نیاز به تلاش ویژه‌ای است که در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار ایلام گفت: قیمت سبزیجات، آب، برق و گاز، بهداشت و درمان، خوراکی‌ها و... طی ماه‌های گذشته در مقایسه با متوسط کشوری افزایش یافته است.

وی بیان داشت: افزایش قیمت‌ها ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیست بلکه علت افزایش قیمت‌ها مربوط به بخش‌های دیگر از جمله رعایت نکردن الگوی مصرف در استان، سودجویی واسطه‌‌ها، بالا بودن ضایعات میوه و تره بار و در برخی موارد نبود نظارت‌ها بر عرضه کالا و خدمات است.

این مسئول اذعان داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور به معنی رها شدن اقتصاد کشور از اقتصاد دولتی و وارد شدن به اقتصاد آزاد است.

اعلایی تصریح کرد: نباید علت‌ و علت‌های افزایش قیمت‌ها را به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ربط داد. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول