اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان

شهدای گمنام خلیفة‌الله واقعی هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: شهدای گمنام، خلیفة‌الله واقعی هستند.

شهدای گمنام خلیفة‌الله واقعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد استقبال از شهید گمنام اظهار داشت: شهدای گمنام افتخار جامعه هستند، حضور این عزیزان در اماکن علمی و دانشگاهی موجب تبرک است و می‌توان ادعا کرد که شهدای گمنام، خلیفة‌الله واقعی هستند.

وی با بیان این که در دنیا و آخرت مدیون شهدا هستیم، افزود: این بار قرعه‌ فال به نام دانشگاه علوم پزشکی کرمان رقم خورده و این مکان دانشگاهی به وجود یک شهید گمنام مزین می‌شود.

کمالی تصریح کرد: شهدای گمنام، تمام زندگی خود را با خدا معامله کردند به طوری که هیچ نام، نشان و پلاکی از آنها به جا نمانده است.

وی برگزاری با‌شکوه مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی کرمان را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: بی‌شک این کار باقیات صالحاتی برای برگزار کنندگان است.

مهدی ابوالحسنی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این زمینه گفت: شهید گمنام روز یکشنبه سوم اردیبهشت در فرودگاه کرمان مورد استقبال قرار می‌گیرد و به حسینیه‌‌ ثارالله پایگاه همیشگی شهدا منتقل می‌شود.

وی افزود: دوشنبه چهارم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با شهید در حسینیه‌‌ ثارالله انجام می‌شود و صبح سه‌شنبه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح مراسم زیارت عاشورا و تشییع پیکر شهید تا میدان بسیج و از آن جا تشییع موتوری تا مقابل دانشگاه شهید چمران صورت می‌گیرد.

ابوالحسنی عنوان کرد: شهید گمنام از مقابل دانشگاه شهید چمران تا دانشگاه علوم پزشکی به مسافت هزار متر روی دستان مردم و با حضور هیئت‌های مذهبی و اجرای سینه‌زنی و مداحی تشییع و در محل مشخص شده‌ به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول