اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

ایثار شهدا مسیر ملت ایران و تاریخ بشریت را تغییر داد

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: ایثار شهدا و ایثارگران مسیر ملت ایران و تاریخ بشریت را تغییر داد.

ایثار شهدا مسیر ملت ایران و تاریخ بشریت را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای بخش ریز اظهار داشت: نظام اسلامی در مسیر رشد و شکوفایی روزافزون در حرکت است و به فضل خدا شاهد افتخار بیش از پیش ایران در تمام جهان هستیم.

فرماندار جم با تاکید بر نقش ویژه شهدا در اقتدار و عزت نظام افزود: توجه به خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها باید در دستور کار مسئولان باشد تا این عزیزان هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

عبداللهی خاطر نشان کرد: اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و حضور جوانان غیور باعث شد تا دشمن تا دندان مسلح به اهداف پلیدش نرسد و امروز باید قدر این عزت و سربلندی را بدانیم چرا که این مهم با ایثار و جانفشانی هزاران شهید و ایثارگر به دست آمده است.

وی از شهدا به عنوان اسوه‌های بصیرت، شهادت‌طلبی، ولایتمداری و عمل به‌ موقع در تمام قرن‌ها و اعصار یاد کرد و ادامه داد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که این ملت همیشه بیدار و آگاه، در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حراست از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.

فرماندار جم با اشاره به اهمیت شهادت در دین مبین اسلام تصریح کرد: شهید نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است و از این رو می‌توان گفت شهدا به حق زنده‌اند.

عبداللهی اذعان داشت: ایثار شهدا و ایثارگران مسیر ملت ایران و تاریخ بشریت را تغییر داد و امروز اگر بخواهیم آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی ملت ایران حفظ شود و در عرصه‌های مختلف پیشرفت کنیم، نیازمند حفظ روحیه ایثارگری هستیم.

وی خون شهدا را ضامن اقتدار و سربلندی ایران اسلامی برشمرد و اضافه کرد: شهدا رفتند و در خون خود بر خاک این سرزمین مقدس غلطیدند تا ما از فراز صراط ولایت بر خاک غفلت و جهالت نیفتیم و در راه اعتلا و صدور پیام انقلاب امام تلاش کنیم.

فرماندار جم گفت: حفظ و حراست از دستاوردهایی که با خون شهدا و فداکاری ایثارگران حاصل شده کمتر از شهادت نیست، بنابراین در این برهه حساس که دشمنان از طریق جنگ نرم در قالب تخریب افکار، تضعیف اعتقادات، ایجاد شک و تردید، نشر فرهنگ ابتذال، مواد مخدر و ایجاد اختلافات مذهبی در بین مسلمانان در پی کمرنگ کردن ارزش‌ها هستند؛ لزوم هوشیاری آحاد مردم جامعه ضروری است. 

در این آیین از تعدادی از خانواده‌های شهدای بخش ریز تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول